انهدام باند سارقان مسلح معابر زاهدان با 18 فقره سرقت


انهدام باند سارقان مسلح معابر زاهدان با 18 فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان، باند 3 نفره سارقان مسلح معابر شهر زاهدان با 18 فقره سرقت به دام افتادند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه توسط ۳ فرد ناشناس که با تهدید کلت کمری اقدام به زورگیری وجه نقد و تلفن همراه شهروندان، در معابر خلوت و کم تردد شهر زاهدان می‌کردند موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی بااقدامات پلیسی یکی از سارقان را شناسایی و دستگیری او را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه این سارق در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ ملاشاهی گفت: متهم دستگیر شده پس از روبرو شدن با ادله پلیس به ۱۷ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه و وجه نقد شهروندان و یک فقره سرقت مسلحانه مغازه که با همکاری ۲ تن از دوستان خود در سطح شهرستان زاهدان مرتکب شده بودند اعتراف کرد.

وی بیان داشت: با توجه متواری بودن همدستان این سارق تلاش پلیس برای دستگیری آنها ادامه داشت تا اینکه با شناسایی مخفیگاه آنها، طی ۲ عملیات مجزا دیگر همدستان او نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه یکی از متهمان ۷ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه به همراه یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان به خصوص سارقان مسلح و زورگیر تأکید و از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه