مسابقه نقاشی ویژه مقابله با کرونا در قزوین برگزار می‌شود


مسابقه نقاشی ویژه مقابله با کرونا در قزوین برگزار می‌شود

قزوین – ایرنا- معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری مسابقه «نقاشی ما کرونا را شکست می‌دهیم» ویژه کودکان و نوجوانان به منظور نهادینه سازی فرهنگ مقابله با این بیماری خبر داد.

محمد درافشانی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: این مسابقه نقاشی با موضوع شکست کرونا و عید نوروز با هدف ماندن خانواده‌ها در خانه و پرهیز از سفر و حضور غیرضروری در بیرون از منزل، تدارک دیده شده است.
وی اظهار داشت: آموزش غیر مستقیم موارد بهداشتی برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و غنی‌ سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه نقاشی است.
درافشانی خاطرنشان کرد: در بخش عید نوروز نیز کودکان و نوجوانان می‌توانند نقاشی‌های خود را با موضوع آزاد به آدرس فضای مجازی اشاره شده ارسال کنند.
وی گفت: زمان پایان مهلت شرکت در مسابقه نقاشی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» ۱۵ فروردین ماه سال آینده است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس فضای مجازی به شماره ۰۹۰۱۸۰۸۷۴۵۵ ارسال کنند
درافشانی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان و لزوم ماندن شهروندان در خانه‌های خود، برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قزوین اجرا شده تا جلوی شیوع بیشتر این ویروس در سطح جامعه گرفته شود.
تاکنون ۲۴۷ نفر در قزوین به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۱ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...