مالکان 50 واحد تجاری در کازرون اجاره بهای اسفند ماه خود را بخشیدند


مالکان 50 واحد تجاری در کازرون اجاره بهای اسفند ماه خود را بخشیدند

شیراز - ایرنا - با شیوع بیماری کرونا و تاثیری که بر رکود بازار و کسب و کار در شهرستان کازرون گذاشته است ، مالکان 50 واحد تجاری در دو مجتمع بزرگ این شهر اجاره بهای اسفند ماه را به مستاجران واحدها بخشیدند.

برادران ریاضی و سید علی شیر موسوی مالکان دو واحد تجاری در بازار کازرون در راستای حمایت از کسب و کار و با توجه به شیوع بیماری کرونا در شهرستان کازرون در یک اقدام مردمی اجاره بهای ۵۰ واحد تجاری در شهر کازرون را به مستاجران بخشیدند .

بهادر ریاضی یکی از مالکین مجتمع تجاری روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با قدردانی ازهمکاری بازاریان در تعطیلی محل کسب کار خود گفت: بر اساس یک وظیفه انسانی من و یک نفر دیگر از مالکان به پاس جبران بخشی از خسارات وارده به کسبه این واحدهای تجاری با هماهنگی فرمانداری ویژه کازرون تصمیم گرفتیم اجاره بهای یک ماه اسفند بخشیده شود .

وی اظهار امیدواری کرد با این حرکت در کنار نیروهای خط مقدم مبارزه با کرونا از جمله پزشکان و پرستان و کادر درمانی قدم کوچکی برداشته شود و دیگر مالکان واحد های تجاری نیز تشویق به بخشش یا تخفیف در اجاره بهای اسفند ماه شوند .

جمعی از کسبه بازار کازرون از این حرکت انسان دوستانه در جلو گیری از شیوع بیماری کرونا و حمایت از کسب و کار از مالکین تشکر کردند.

علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، مرودشت، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۴۱ کیلومتری جنوب غرب شیراز دراستان فارس قرار دارد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی