سایه وحشت بالای سر استقلالی ها ؛ تماس های ترسناک بازیکنان با فرهاد مجیدی


سایه وحشت بالای سر استقلالی ها ؛ تماس های ترسناک بازیکنان با فرهاد مجیدی

در اردوی استقلال اخباری به گوش می رسد مبنی بر این که تعطیلی تمرینات گروهی این تیم ممکن است تا انتهای نوروز به طول بیانجامد. همچنین بازیکن ها در تماس هایی که با فرهاد مجیدی داشتند مدعی شدند تمرین می کنند اما با ترس و لرز و بدون تمرکز لازم! نوشته سایه وحشت بالای سر استقلالی ها ؛ تماس های ترسناک بازیکنان با فرهاد مجیدی اولین بار در پارس فوتبال |...

سایه وحشت بالای سر استقلالی ها ؛ تماس های ترسناک بازیکنان با فرهاد مجیدی

تماس بازیکنان استقلال از ترس کرونا با فرهاد مجیدی: در تعطیلات با ترس و لرز و بدون تمرکز تمرین می کنیم!
نویسنده : خبرگزاری تخصصی فوتبال ؛ پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۷
سایه وحشت بالای سر استقلالی ها ؛ تماس های ترسناک بازیکنان با فرهاد مجیدی

در اردوی استقلال اخباری به گوش می رسد مبنی بر این که تعطیلی تمرینات گروهی این تیم ممکن است تا انتهای نوروز به طول بیانجامد. همچنین بازیکن ها در تماس هایی که با فرهاد مجیدی داشتند مدعی شدند تمرین می کنند اما با ترس و لرز و بدون تمرکز لازم!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با وجود این که تمرینات گروهی استقلال تا آخرین روز سال جاری تعطیل شد بازیکنان این تیم به صورت فردی تمرینات خود را پیگیری می کنند. در پی تعطیلی لیگ برتر از سوی سازمان لیگ فرهاد مجیدی تمرینات استقلال را به مدت ۱۰ روز تعطیل کرد تا بازیکنان در راه توصیه هایی که ستاد ملی مقابله با کرونا انجام داده بود با ماندن در خانه منتظر فروکش کردن شیوع این بیماری باشند.

در این بین اما این تعطیلی هم باعث ماندن آنها در خانه نشد چون تعداد زیادی از این بازیکنان هر روز به مدت دو تا سه ساعت به صورت اختصاصی تمرینات هوازی و استقامتی در فضای بسته و باز را در دستور کار دارند تا از فرم ایده آل بدنی خارج نشوند.

گویا سرمربی تیم استقلال هم کاملا شرایط بازیکنانش را زیر نظر دارد و به خوبی وضعیت آنها را رصد می کند تا جایی که شنیده می شود بازیکن ها در تماس هایی که با فرهاد مجیدی داشتند مدعی شدند تمرین می کنند اما با ترس و لرز و بدون تمرکز لازم! نکته جالب اینجاست که در اردوی استقلال اخباری به گوش می رسد مبنی بر این که تعطیلی تمرینات گروهی این تیم ممکن است تا انتهای نوروز به طول بیانجامد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا