مرکز پذیرش مادران باردار مشکوک به کرونا در بیمارستان «شهید فقیهی» شیراز


مرکز پذیرش مادران باردار مشکوک به کرونا در بیمارستان «شهید فقیهی» شیراز

تدین گفت: بیمارستان «شهید فقیهی» به مرکز مادران باردار مشکوک به کرونا و پذیرش بیماران ریوی اختصاص داده شده است که در این وضعیت مسئولیت سنگینی است اما تمام نیروها با وجود محدودیت های موجود، تلاش مضاعفی در پیش گرفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمد کاظم تدین»، امروز (چهارشنبه 21 اسفند) در دیدار استاندار فارس با روسای بیارستان های خصوصی و دولتی استان، گفت: مراکز پزشکی و دولتی در استان برای مقابله با کرونا مشغول تلاش هستند.

رئیس بیمارستان «شهید فقیهی» شیراز افزود: 50 درصد نیروهای بیمارستانی پرسنل ثابت نیستند اما در بحران پیش آمده، تمام آنها پای کار آمده اند.

وی اضافه کرد: بیمارستان «شهید فقیهی» به مرکز مادران باردار مشکوک به کرونا و پذیرش بیماران ریوی اختصاص داده شده است که در این وضعیت مسئولیت سنگینی است اما تمام نیروها با وجود محدودیت های موجود، تلاش مضاعفی در پیش گرفته اند.

تدین با اشاره به انجام تست کرونا در سایر مراکز، عنوان کرد: درمانگاه ها و مراکز انجام تست کرونا ر استان و شیراز در نظر گرفته شده است تا فقط تست های مثبت به بیمارستان «حضرت علی اصغر (ع)» فرستاده می شوند.

وی تصریح کرد: آمار مبتلایان به کرونا در قم و گیلان و تهران وحشتناک است تا جایی که به دلیل کثرت بیماران، تخت کافی و فرصت احیاء مریض را ندارند.

تدین ادامه داد: همین 20 روز قبل که یک مقام ارشد در گیلان وضعیت را عادی گزارش می کرد امروز از عدم وجود تخت برای پذیرش بیمار کرونا خبر می دهد.

وی با اشاره به لزوم اعمال محدودیت های لازم، بیان کرد: ما اکنون مسئولیم و نباید کاری کنیم که چند روز دیگر پشیمان شویم، اعمال محدودیت شدید برای کنترل بیماری لازم است.

تدین افزود: از پزشکان و کادر درمان و نیروهای خدماتی که در معرض استهلاک جسم و روح هستند باید حمایت کنیم، 2 هفته دیگر به پیک بیماری می رسیم و سی تی اسکن 75 ساله بیمارستان فقیهی برای جایگزین شدن باید مورد توجه قرار بگیرد.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403