خیر ورامینی روزانه 2 هزارماسک رایگان بین مردم توزیع می‌کند


خیر ورامینی روزانه 2 هزارماسک رایگان بین مردم توزیع می‌کند

تهران- ایرنا- یک خیرّ ورامینی روزانه 2 هزار ماسک تولید و به صورت رایگان بین مردم توزیع می‌کند.

این خیرّ نیک اندیش روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مردم ورامین در تمامی صحنه‌های اجتماعی اتحاد و همدلی خود را ثابت کرده‌اند و با یاری رساندن به یکدیگر تلاش دارند تا آلام انسان‌ها را کاهش دهند که این مهم در صحنه‌هایی مانند سیل خوزستان و زلزله کرمانشاه خود را به عینیت نشان داد و مردم این شهرستان با اعزام نیروی انسانی و کمک‎های انسان‌دوستانه، همراهی خود را با یکدیگر به اثبات رساندند.
وی افزود: از نخستین ساعات شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور، خیرین نیک اندیش ورامینی با تهیه مواد ضدعفونی کننده و تلاش برای گندزدایی از مناطق مختلف شهری و روستایی، با مسئولان برای مقابله با شیوع این بیماری همراهی کردند.
وی گفت: با هدف همراهی با مردم و کاهش دغدغه آنان برای تهیه ماسک، تعدادی از خیرین نیک اندیش ورامینی از سه روز گذشته تا کنون، با تهیه پارچه نانو، اقدام به دوخت ماسک و توزیع رایگان آن بین مردم می‌کنند.
این خیّر ورامینی افزود:طی سه روز گذشته، روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک رایگان بین مردم، رانندگان تاکسی و کسبه شهرستان ورامین توزیع شده و بخشی از نیاز شهر به ماسک برطرف شده است.
وی اظهار کرد: مردم می‌توانند در صورت نیاز به ماسک به خیابان ۱۵ خرداد ورامین، بازرگانی تانیا مراجعه و به صورت رایگان ماسک تهیه کنند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو