ایران بازاری پرمنفعت برای کارآفرینان


ایران بازاری پرمنفعت برای کارآفرینان

تارنمای کوئوتیدیانو دی سیچیلیا در گزارشی با عنوان «دیگو ویدا: ایران، یک کشور مدرن با کارآفرینان مدرن» به معرفی دیه گو ویدا می‌پردازد.

ایران بازاری پرمنفعت برای کارآفرینانبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیمااز رم، تارنمای کوئوتیدیانو دی سیچیلیا Quotidiano di Sicilia در گزارشی با عنوان «دیگو ویدا: ایران، یک کشور مدرن با کارآفرینان مدرن» به معرفی دیه گو ویدا می‌پردازد. دیه گو ویدا متولد کاتانیا در جزیره سیسیل و تولیدکننده سینمایی و بازی‌ها ویدئویی است و در ساختن برخی از فیلم‌های معروف هالیوودی، مشارکت داشته است.

دیه گو ویدا از سال گذشته با تهران تایمز همکاری می‌کند و می‌گوید که با وجود سیاه نمایی‌های رسانه‌های غربی «ایران یک کشور مدرن برای کارآفرینان مدرن است.
کارآفرینان ایتالیایی باید به جای سرمایه گذاری در صنایع غربی، که رو به سوی ورشکستگی گذاشته اند، در فکر به کارگیری سرمایه خود در بازار پرمنفعت ایران باشند که به رغم تحریم ها، همچنان امتیازات متعددی را برای سرمایه گذاران خارجی در بردارد».
بر اساس این گزارش، دیه گو ویدا با اشاره به خودکفایی ایران در بسیاری از زمینه ها، بر دستاورد‌های ایران در صنایعی متفاوت از نفت مانند خودروسازی، داروسازی، مسکن و جهانگردی و همچنین سینما پافشاری می‌کند.
این سینماگر ایتالیایی در مورد صنعت سینما در ایران می‌گوید «در ایران بر خلاف غرب کمپانی‌های بزرگ خصوصی که بازار را قبضه کرده باشند، وجود ندارند. بخش خصوصی و دولتی با یکدیگر همکاری می‌کنند و همین همکاری باعث می‌شود که تحقق تولیدات سینمایی یا تلویزیونی و محصولات ویدئویی در آن کشور به مراتب راحت‌تر از اروپا باشد.
خود من در ایران چندین فیلم ساخته ام». وی در پایان می‌گوید: «کار کردن در خارج از کشور همیشه راحت نیست. اما در کشوری با تمدن و فرهیخته مانند ایران، که امکان کار و سرمایه گذاری در آنجا وجود دارد و مالیات زیادی هم نمی‌گیرند، می‌توان به خوبی زندگی کرد».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟