توسعه فرهنگی دانشگاه‌ها زمینه ساز بالندگی علمی جامعه است


توسعه فرهنگی دانشگاه‌ها زمینه ساز بالندگی علمی جامعه است

امام جمعه ساوه گفت: توسعه فرهنگی دانشگاه‌ها زمینه ساز بالندگی علمی جامعه است.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی در دیدار با هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه اظهار کرد: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در مسائل فرهنگی شهر بسیار پررنگ است.

وی بیان کرد: مجموعه فرهنگی آموزشی به گستردگی دانشگاه آزاد قطعا باید تاثیرگذارترین دستگاه فرهنگی باشد و تحقق این مهم به منظور بهره مندی جامعه از برکات آن همت مضاعف می‌طلبد.

امام جمعه ساوه بیان کرد: از آنجاکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه از اعضای ثابت شورای فرهنگ عمومی شهرستان به شمار می‌رود و نماینده تمام دانشگاههای شهر در این شورا محسوب می‌شود لذا باید تمامی جوامع دانشگاهی را در مسائل فرهنگی و فعالیت‌هایی که با محوریت فرهنگی برگزار می‌شود دخیل کنند.

وی افزود: اگر دانشگاههای شهر در مسائل فرهنگی با هم به یک هم افزایی بالا برسند قطعا نتایج فرهنگی مثبتی را شاهد خواهیم بود. فعالیت بخش فرهنگی دانشگاه در یک سال گذشته خوب بوده و باید نواقص کار برطرف شود و فعالیت‌های منسجم‌تری صورت گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد ساوه نیز مهمترین اولویت و دغدغه کاری خود را مسائل فرهنگی دانست و افزود: برای توسعه فرهنگی بطور مدون برنامه‌ریزی خواهد شد و به فعالیت‌های بخش فرهنگی در ترویج ایثار و شهادت و همچنین در ترویج و آشنایی جوانان و دانشجویان با معارف انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت.

احسان ساده افزود: واحد ساوه در حوزه مجلات تخصصی در سطح کشور رتبه شاخص دارد و تلاش‌مان بر افزایش تعداد این مجلات خواهد بود. در بخش ارتباط دانشگاهیان با صنعت نیز برنامه‌های مدونی خواهیم داشت و قطعا نیازمند همکاری و حمایت دستگاههای فرهنگی شهرستان هستیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی