جزئیاتی از زندگی شخصی جین سیمور پزشک دهکده از 4بار ازدواج تا آزار جنسی


جزئیاتی از زندگی شخصی جین سیمور پزشک دهکده از 4بار ازدواج تا آزار جنسی

جین سیمور بازیگر سریال پزشک دهکده زندگی عاشقانه متفاوتی داشته و 4 بار ازدواج کرده است

جین سیمور بازیگر سریال پزشک دهکده زندگی عاشقانه متفاوتی داشته و 4 بار ازدواج کرده است

چه خبر از جین سیمور، پزشک دهکده

اگر از سریال‌بین‌های قهار و قدیمی باشید بدون شک پزشک دهکده را دیده‌اید و خاطرات خوشی با این سریال دارید، اگر یادتان باشد پزشک دهکده حدود ۳ سال پیاپی از شبکه دوم سیما پخش می‌شد و در زمان خودش به‌یکی از پرمخاطبت‌ترین سریال‌های تلویزیون تبدیل شد. این سریال سبکی درام و خانوادگی داشت و داستان زندگی زنی پزشک با نام مایکلا کوئین در آن روایت می‌شد که پس از به پایان رساندن تحصیل در رشته پزشکی به منطقه‌ای روستایی در کلورادو می‌رود تا بیماران را معالجه کند.

تاریخ ساخت سریال پزشک دهکده به دهه ۹۰ میلادی باز می‌گردد و از آنجایی که داستان زنی پرتلاش و اجتماعی را روایت می‌کرد در میان کشور‌های مختلف دنیا با اقبال زیادی روبرو شد. اگر خاطرتان باشد ابتدای پزشک دهکده شاهد نمایش صحنه ورود یک قطار بودیم و مایکلا کوئین می‌گفت: من پزشکی اهل بوستون هستم که به‌عنوان یک پزشک، جامعه مرا قبول نکرد و برای طبابت به روستایی در کلورادو رفتم.

سریال پزشک دهکده در ۶ فصل و ۱۵۰ قسمت تولید شد و طولانی‌شدن این سریال باعث شد تا خاطره‌های خوش‌مان با پزشک دهکده بیشتر شود و همین خاطره‌های خوش بود که جین سیمور را به محبوبیت زیادی در میان ایرانی‌ها رساند. جالب است بدانید جین سیموری که ما او را با نام پزشک دهکده می‌شناسیم از اواخر دهه ۷۰ میلادی تاکنون در آثار مختلفی ایفای نقش کرده و بیشتر از ۳۰ فیلم و سریال بازی کرده است.

جین سیمور این روز‌ها ۶۸ سال سن دارد و از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم همانند ما دلتان برای پزشک دهکده تنگ شده است در ادامه با هم قصد داریم خبری از جین سیمور بگیریم.

جالب است بدانید جین سیمور از آن دسته هنرپیشه‌های عاشق پیشه‌ای است که تاکنون ۴ بار ازدواج کرده و در سال ۲۰۱۵ نیز در مصاحبه‌ای با مجله اسکاتزمن (Scotsman) از آتش عشقی که دیوید گرین، کارگردان ۷۰ ساله انگلیسی در دل او روشن کرده خبر داد. به این هنرپیشه بااستعداد در ادامه مصاحبه خود اشاره کرد با توجه به سن و سالی که او و دیوید گرین دارند، عشق و عاشقی برایشان جذابیت پختگی بیشتری دارد و جین سیمور احساس می‌کند به دنیای جدیدی وارد شده است.

به نظر او در سن و سال بالا که انسان‌ها سخت‌گیرتر می‌شوند، پیدا کردن فردی که تفاهم زیادی با او داشته باشد کار سختی است، اما دیوید گرین راز دل جین سیمور را به خوبی می‌داند و این دو عاشق کهنه‌کار تفاهم زیادی با یکدیگر دارند. جین سیمور در سال ۲۰۱۶ طی مصاحبه‌ای با تلگراف گفت: دیوید گرین را در یک مراسم ناهار دید و در همان لحظه اول متوجه شد مردی است که تا آخر عمر می‌توان در کنار او زندگی کرد.

دیوید گرین و جین سیمور به لحاظ کاری نیز سلیقه‌های مشترکی دارند و زمینه‌های کار آن‌ها نیز با یکدیگر شباهت‌های زیادی دارد، همین موارد باعث شده تا جین و دیوید ارتباط نزدیک‌تری پیدا کنند.

جین سیمور مورد آزار جنسی قرار گرفته است

مدتی پیش جنبش مهمی در شبکه‌های اجتماعی پیرامون آزار‌های جنسی را شاهد بودیم، جین سیمور نیز به این جنبش پیوست و از تعرض جنسی که در گذشته به او شده بود پرده برداشت. از قرار معلوم جین سیمور به منزل یکی از تهیه‌کنندگان شناخته‌شده هالیوودی رفته بود تا برای اجرای نقشی در یک فیلم امتحان‌پس بدهد. اما این تهیه‌کننده به جین سیمور گفت: توانسته است تمامی عوامل فیلم را در خصوص حضور جین سیمور راضی کند و نیازی به آزمایش‌دادن نیست.

این تهیه‌کننده در عوض لطفی که به جین سیمور کرده بود، پیشنهاد بی‌شرمانه‌ای به او داد و جین سیمور به‌سرعت خانه این تهیه‌کننده را ترک کرد تا عفتش لکه‌دار نشود. جین سیمور در صحبت‌های خود هرگز به نام این تهیه‌کننده اشاره‌ای نکرد و تنها متذکر شد که وی یکی از موثرترین افراد تاثیرگذار در هالیوود بوده و کسی روی حرف او حرف نمی‌زده است. جین سیمور در ادامه اشاره کرد که این تهیه‌کننده نابکار مدتی است دستش از دنیا کوتاه شده و به دیار باقی شتافته است.

ظاهراً ماجرای جین سیمور و این تهیه‌کننده خبیث به همین جا ختم نمی‌شود و پس از اینکه جین سیمور از دست این تهیه‌کننده می‌گریزد، تهیه‌کننده به او اخطار می‌دهد که اگر اتفاقی که افتاده را با کسی در میان بگذارد، کاری خواهد کرد که در هیچ‌کجای کره‌خاکی، جین سیمور فرصتی برای بازیگری پیدا نکند. جین سیمور مدعی است که این تهیه‌کننده فرد بسیار قدرتمندی بود و واقعاً کاری که می‌گفت: را انجام می‌داد، در نتیجه جین سیمور از این اتفاق سخنی به میان نیاورد و اگر اکنون پس از گذشت مدت‌ها به این قضیه اشاره کرد، تنها به این دلیل بود که ثابت کند حرف هیچ‌زنی نباید در گلویش خفه شود..



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: bartarinha.ir


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!