برای مقابله با کرونا اگر نیاز به اقدامات شدیدتری باشد قاطعانه انجام خواهیم داد


 برای مقابله با کرونا اگر نیاز به اقدامات شدیدتری باشد قاطعانه انجام خواهیم داد

استاندار کردستان گفت: اگر به مرحله‌ای برسیم که نیاز به اقدامات و تدابیر شدیدتر برای کنترل و مقابله با کرونا داشته باشیم، قاطعانه این کار را خواهیم کرد اما امیدواریم با همکاری جمعی به آن مرحله نرسیم و به زودی این بحران را پشت سر بگذاریم.

بهمن مرادنیا امروز(22 اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث سلامت مردم خط قرمز ما است و در این مورد با کسی تعارف نداریم، اگر به مرحله‌ای برسیم که نیاز به اقدامات و تدابیر شدیدتر برای کنترل و مقابله با کرونا داشته باشیم، قاطعانه این کار را خواهیم کرد اما امیدواریم با همکاری جمعی به آن مرحله نرسیم و به زودی این بحران را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: تمامی جریان‌ها و افراد با هر تفکر و عقیده‌ای هستند باید بدانند اکنون وقت خودخواهی و انتقاد و مجادله نیست و اعمال همگی مستقیماً با جان انسان‌ها سر و کار دارد، ما نیاز به همدلی همه افراد با هر عقیده و طرز فکری داریم.

استاندار کردستان بیان کرد: دولت و تمام نهادهای درمانی و خدماتی شبانه‌روز پای کار است و ما آگاه‌سازی‌ها و هشدارهای لازم را به اضافه امور اجرایی و برنامه‌های مورد نیاز انجام دادیم و اکنون مردم نیز باید همگی همکاری کنند.

مرادنیا ذکر کرد: غربالگری مسافران در مبادی ورودی استان اگر چه شاید با رنجش و سوءتفاهم‌هایی همراه است اما به خاطر حفظ سلامت خود افراد، چه مسافران و چه افراد در مقصد، ناگزیریم آن را انجام دهیم و امیدواریم افراد با فرهنگ و درک بالایی با این قضیه کنار بیایند.

وی خاطرنشان کرد: کاهش سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری، خودداری از تجمع در تمام مراسم‌ و مناسبت‌ها و بازارهای خرید و رعایت نکات بهداشتی صادر شده از مراجع رسمی پزشکی می‌تواند بزرگ‌ترین کمک مردم به خودشان برای شکستن چرخه این ویروس باشد.

استاندار کردستان به توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده با نظارت علوم پزشکی اشاره کرد و یادآور شد: امروز قرار شد برخی از ماشین آلات بلا استفاده در هلال احمر در اختیار دستگاه ها گذاشته شود تا در مواقع بحران بتواند در اختیار استان باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل