اجرای پروژه‌های گردشگری در 12 کشور بعد از اعلام شرایط سفید


لاریجانی گفت:وضعیت کنونی باعث نشده که برنامه‌های خود را در حوزه گردشگری تعطیل کنیم و همواره به فکر اجرایی کردن آن‌ها بعد از این پایان بیماری کرونا هستیم.

اجرای پروژه‌های گردشگری در 12 کشور

بعد از اعلام شرایط سفید

محمد ابراهیم لاریجانی مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری درگفت وگوبا خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:با توج به شرایط کنونی تمامی برنامه‌های ما در حوزه گردشگری زمانی انجام خواهد شد که کرونا بار سفر را بسته باشد، چرا که در این شرایط علاوه بر کشور خودمان کشور‌های بازار هدف نیز درگیر این بیماری هستند.

مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری گفت:اما این وضعیت باعث نشده که برنامه ریزی‌های خود را تعطیل کنیم وامیدوار هستیم که اواخر اردیبهشت ماه که کشور به یک شرایط با ثبات برسد از خرداد مجددا بازاریابی خود را آغاز می‌کنیم.

لاریجانی با اشاره به اینکه تبلیغات و بازاریابی ما در دو سطح است، افزود: این تبلیغات در سطح بین المللی برای جذب گردشگر خارجی و سطح داخلی برای رونق گردشگری داخلی مخصوصا استان‌های کمتر شناخته شده انجام خواهد شد.

او بیان کرد:در حال حاضر در حوزه بین المللی سه پروژه را انتخاب کرده‌ایم که بلافاصله بعد از اعلام شرایط سفید از طرف وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا در ۱۲ کشور عملیاتی می‌کنیم.

مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری افزود:ازجمله برنامه‌هایی که انجام خواهیم داد برگزاری تور گردشگری آشنا سازی برای بلاگر‌ها، عکاسان و خبرنگاران، مستند ساز‌ها و... است که با دعوت آن‌ها به کشور می‌خواهیم آنها را از شرایط مساعد کشور آگاه کنیم به نوعی می‌توان گفت یک اقدام مهم برای مقابله با ایران هراسی است.

لاریجانی مطرح کرد:پروژه دوم ما دعوت از توروپراتور‌های ۱۲ کشور بازار هدف است تا با برگزاری نشست‌های دوستی ارتباطات گردشگریمان را مخصوصا با کشور‌هایی که ممکن است به دلیل بحران‌هایی که در کشور داشتیم به نوعی ارتباطشان قطع شده بود را تقویت کرده و بتوانیم ارتباط بهتری با آن‌ها داشته یاشیم.

او بیان کرد: پروژه سوم ما در هفته گردشگری انجام خواهد نشد به طوری که در برخی از کشور‌های بازار هدف به برگزاری برنامه‌های فرهنگی مربوط به ایران از جمله موسیقی وصنایع دستی و غذای ایرانی را درکنار تور‌ها و پکیج سفر به ایران عرضه خواهیم کرد. تا مردم کشور‌ها به طور مستقیم با آداب و فرهنگ ایرانی آشنا شوند. تفاهم نامه‌ها و قرار داد‌های مربوط به این برنامه‌ها منعقد شده و تامین اعتبار آن‌ها نیز انجام شده و تنها منتظر رفع این بحران هستیم.

مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری عنوان کرد: این برنامه‌ها در کشور‌هایی همچون آلمان، فرانسه، ارمنستان، عمان، روسیه، چین، پاکستان، افغانستان، آذرربایجان، عراق، هندوستان، ترکیه انجام خواهد شد.

لاریجانی گفت: در بعد داخلی هم کار‌های مشابهی داریم که دو پروژه نیز در این زمینه انجام خواهد شد یکی تبلیغ جاذبه‌های گردشگری هر استان در استانی که بازار هدف آن است و دیگر اینکه با دعوت از عکاسان، خبرنگاران و تور اپراتور‌های استان‌ها بتوانند آن‌ها بیشتر با جاذبه شهر خود آشنا کنند که دستور این اقدامات به ۳۱ استان ارسال و بودجه‌ی مربوط به آن نیزابلاغ شده است که تاکنون ۲۰ استان تفاهم نامه‌های مربوط به آن را منعقد کرده اند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !