فرماندار: با افرادی که به قصد تفریح به لواسان و فشم سفر کنند برخورد می شود


فرماندار: با افرادی که به قصد تفریح به لواسان و فشم سفر کنند برخورد می شود

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان شمیرانات با اشاره به شیوع ویروس کرونا و شرایط بحرانی کشور اعلام کرد: با افرادی که بدون داشتن کار ضروری و به قصد گذران اوقات فراغت و خدشه به امنیت اجتماعی مردم به بخش های لواسانات و رودبار قصران سفر کنند برخورد می شود.

سیاوش شهریور شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: به نیروی انتظامی دستور داده شده است که در این زمینه با قاطعیت با اسباب مزاحمت و برهم زنندگان امنیت اجتماعی و سلامتی مردم برخورد کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: بنده از مردم تقاضا دارم با سفرهای غیرضروری اسباب آزار و تشویش نشده و زمینه انتقال بیماری کرونا را فراهم نکنند.

وی افزود: اهالی نجیب منطقه لواسانات و رودبار قصران همیشه و در تمام فصول سال میزبانان مهربان و گرمی برای گردشگران و مسافران بوده اند، اما اکنون به علت این بیماری از تمامی مردم خواهشمند هستند به این مناطق سفر نکنند تا زنجیره شیوع و انتقال بیماری قطع شود.

شمیرانات متشکل از شهر شمیران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است. بخش های این شهرستان با آب و هوایی کوهستانی و طبیعتی بکر همواره بویژه در نیمه اول سال پذیرای گردشگران و مسافران بسیاری است که برای گذران اوقات فراغتی سالم به حاشیه رودخانه جاجرود و مراکز رفاهی خدماتی منطقه مراجعه می کنند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که رسماً کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد. این ویروس تاکنون به بیش از ۱۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۱۰ هزار و ۷۵ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۴۲۹ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به ۳ هزار و ۲۷۶ نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان