هری ردنپ: فرگوسن به من گفت اگر جای تو باشم از گرت بیل استفاده نمی‌کنم، او بدشانسی می‌آورد


هری ردنپ: فرگوسن به من گفت اگر جای تو باشم از گرت بیل استفاده نمی‌کنم، او بدشانسی می‌آورد

گرت بیل در تاتنهام بود که درخشید و توجه همه را به خود جلب کرد.

طرفداری - هری ردنپ خاطره ای از سر الکس فرگوسن را بازگو کرده است. آن زمان این مربی بزرگ در مورد گرت بیل با ردنپ صحبت کرده بود. بیل حالا بازیکن رئال مادرید است و با چالش های مختلف روبرو شده است. قبلا مصاحبه کاسمیرو در مورد بیل را خوانده اید.

ردنپ در پادکست Transfer Talk اسکای اسپورتس شرکت کرد و خاطراتش از دنیای فوتبال را بازگو کرد. او بین سال های 2008 و 2012 سرمربی تاتنهام بود. آن روزها او مربی بازیکنان بااستعدادی چون گرت بیل و لوکا مودریچ بود. هری در مورد بیل می گوید:

او در 24 بازی تیم حضور داشت و هیچ پیروزی در این دیدارها کسب نشده بود. سر الکس فرگوسن به من گفت "اگر جای تو باشم از بیل استفاده نمی کنم. او بدشانسی می آورد." ولی من گفتم به نظرم بیل یک بازیکن سطح بالا خواهد بود.

وی در ادامه افزود:

شایعاتی شنیدم که می گویند من می خواستم این بازیکن را به صورت قرضی به تیمی دیگر بسپارم. اصلا امکان نداشت با جدایی بیل موافقت کنم. اگر او در پست دفاع چپ باقی می ماند شاید بهترین بازیکن این پست در جهان می شد ولی من فکر کردم می توانیم یک خط جلوتر، بازدهی بهتری از گرت داشته باشیم. مودریچ در بال چپ بازی می کرد. من از او در نقشی مرکزی تر استفاده کردم. جایی که مودریچ هرگز برای تاتنهام بازی نکرده بود. بعد همین بازیکنان پیشرفت کردند و به مهره هایی باورنکردنی برای تیم من تبدیل شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا