هیچ خدمتی به مهمانان نوروزی داده نمی شود/در بندرعباس اسکانی برای مسافران وجود ندارد


هیچ خدمتی به مهمانان نوروزی داده نمی شود/در بندرعباس اسکانی برای مسافران وجود ندارد

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی و شهرستانی مدیریت بیماری کرونا تا ریشه کنی این بیماری در هرمزگان هیچ خدمتی به مهمانان نوروزی و دیگر مهمانان داده نمی شود.

رضا خوشبخت در گفت و گو با ایسنا، افزود: نیروهای این مجموعه در تمام نقاط شهر بندرعباس از جمله بوستان ها و سواحل مستقر هستند و اگر چادری از مسافران را مشاهده کنند آن را جمع آوری و محل را ضدعفونی می کنند.

وی بیان کرد: این تصمیم به منظور حفظ سلامت شهروندان هرمزگانی و همچنین جلوگیری از انتشار ویروس کرونا گرفته شده است و تا مهار کامل این بیماری این اقدام با جدیت دنبال می شود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه هرمزگانی ها از دیرباز تاکنون مردم مهمان نوازی در کشور شناخته شده اند، اظهار کرد: بعد از مهار این بیماری و ریشه کنی آن از مهمانان گرامی همچون گذشته پذیرایی خواهیم کرد ، اما در این شرایط انتظار داریم به درخواست هرمزگانی ها که سفر نکردن به این استان است توجه کنند.

خوشبخت از شهروندان هرمزگانی خواست تا بهبود شرایط و کنترل کامل این بیماری در مکان های عمومی رفت و آمد نداشته باشند و برای قطع زنجیره انسانی این بیماری در خانه بمانند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس یادآور شد: اهمیت دادن به سلامت شهروندان باعث شده تا پیش از این بازارهای دست فروشی و اغذیه فروشی های سیار در شهر نیز جمع آوری و تعطیل شوند.

وی در پایان اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف های شهری و برپایی چادر مسافران در هر نقطه از شهر موضوع را سریعاً به سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...