اعتراف جنجالی جواد خیابانی روی آنتن زنده


اعتراف جنجالی جواد خیابانی روی آنتن زنده

جواد خیابانی که این روزها با یک ویژه‌برنامه درباره مقابله با ویروس کرونا در تلویزیون حضور دارد و مجری این برنامه است، در اقدامی عجیب به صورت علنی اعلام کرد که برخی مهمانان برای حضور در برنامه مبلغ سی میلیون تومان درخواست کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد خیابانی که این روزها با یک ویژه‌برنامه درباره مقابله با ویروس کرونا در تلویزیون حضور دارد و مجری این برنامه است، در اقدامی عجیب به صورت علنی اعلام کرد که برخی مهمانان برای حضور در برنامه مبلغ سی میلیون تومان درخواست کرده‌اند.

این در حالی است که بحث پرداخت مالی به مهمانان تلویزیونی در سال‌های اخیر همواره از سوی صدا و سیما تکذیب می‌شد اما اکنون جواد خیابانی به صورت ناخواسته آن‌ را تایید کرده است!

این بحث در چند وقت اخیر به خصوص در شبکه های اجتماعی بسیار جریان داشته است. بحث پرداخت پول به مهمانان سرشناس و چهره ها از سوی تلویزیون امری عادیست! در حالیکه مسئولان و مدیران این نهاد سعی در کتمان آن دارند اما مدیران برنامه این چهره ها همواره از آن با افتخار یاد می کنند. بسیاری از آنها برای درخواست مصاحبه رسانه های دیگر مبلغ پرداختی شبکه های تلویزیونی را مثال می زنند.

این در حالیست که در سال های اخیر بسیاری از بازیگران و چهره های معروف برای حضور در برنامه های صداوسیما و رسانه های دیگر درخواست سکه می کنند!

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد