منتخب مردم زاهدان: با آگاه‌سازی مردم جلوی موج سفر به استان گرفته شود


منتخب مردم زاهدان: با آگاه‌سازی مردم جلوی موج سفر به استان گرفته شود

منتخب مردم زاهدان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: باید از طریق بسیج رسانه‌ها و آگاه‌سازی مردم جلوی موج سفر به استان سیستان وبلوچستان گرفته شود.

فداحسین مالکی افزود: در پی شیوع ویروس کرونا و با توجه به اینکه مردم سیستان و بلوچستان و گلستان بیشترین تبادل مسافر را در نوروز دارند طی تماس با استانداران دو استان خواستار مدیریت موضوع شدم.

وی اظهار داشت: باید از طریق بسیج رسانه‌ها و آگاه‌سازی مردم جلوی این موج سفر به استان سیستان وبلوچستان گرفته شود.

منتخب مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمعیت کثیر سیستان و بلوچستانی‌های ساکن گلستان و مراودات نزدیک قومی این دو استان تاکید کرد: رسم دیرین صله رحم و عادت سفرهای نوروزی هر ساله مسافران زیادی را از گلستان به سیستان و بلوچستان و بالعکس روانه می‌کند که امسال با شیوع گسترده ویروس کرونا و کمبودهای شدید بهداشتی و پزشکی در استان، این موضوع نگرانی جدی مردم را به ویژه در منطقه سیستان به همراه داشته است.

وی با اشاره به آمار ورود مسافر به منطقه سیستان در روزهای اخیر با وجود توصیه‌های جدی مسئولان عنوان کرد: باید با آگاه‌سازی مؤثر ساکنان گلستان را از سفر به سیستان و بلوچستان منصرف کرد.

مالکی گفت: حق‌شناس استاندار گلستان نیز با پی بردن به اهمیت و لزوم پرداختن به این موضوع در استان گلستان، درخواست کرد رسانه‌های استان سیستان و بلوچستان با تولید و ارسال محتوای آگاهی‌بخش، به استانداری گلستان در این امر مهم کمک کنند.

منتخب مردم زاهدان در مجلس بیان کرد: همچنین در تماس با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از اقدامات مجموعه استان در خصوص مهار شیوع این ویروس، نگرانی‌های جدی مردم را در مورد سفرهای نوروزی بین این دو استان مورد تأکید و با اشاره به درخواست استاندار گلستان، خواستار اقدام جدی و فوری برای کمک به آگاه سازی مردم در این زمینه شدم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی