مرکز شماره‌گذاری و اعطای مرخصی خودروهای پلاک اروندی تعطیل است


مرکز شماره‌گذاری و اعطای مرخصی خودروهای پلاک اروندی تعطیل است

موسوی از تعطیلی مرکز شماره‌گذاری و اعطای مرخصی خودروهای پلاک اروندی خبر داد و گفت: در راستای هماهنگی با مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس، مرکز شماره‌گذاری و اعطای مرخصی خودروهای پلاک اروندی، تعویض و انتقال پلاک، تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

«سیدعلی موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه مانند هفته گذشته خدمات‌دهی در خصوص ماشین‌های پلاک اروندی تعطیل خواهد بود اظهار کرد: از هموطنان و همشهریان عزیز تقاضا داریم تا به گمرگ جمهوری اسلامی، گمرگ منطقه آزاد اروند و مرکز شماره گذاری، مراجعه نکنند.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: تا پایان سال جاری از ارائه خدمات مذکور معذور هستیم و از مردم خواستاریم به آبادان و خرمشهر برای این موضوع سفر نکنند.

وی از تعطیلی ادارات کار و ثبت شرکت‌ها به دلیل ازدحام جمعیت تا اطلاع ثانوی خبر داد و اضافه کر: به کسانی که در اداره کار منطقه آزاد اروند دعاوی و یا از قبل تعیین وقت داشته‌اند از طریق پیامک اطلاع‌رسانی شده که تمام جلساتشان به سال آینده موکول خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: همچنین از افرادی که تغییرات شرکت، افزایش سرمایه و یا خواهان ثبت شرکت جدید هستند خواهشمندیم در هفته آخر سال مراجعه نکنند و پیگیری امورشان را به سال آینده موکول کنند.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!