آغاز پویش «هر دانش آموز یک سفیر سلامت» در آذربایجان‌شرقی


آغاز پویش «هر دانش آموز یک سفیر سلامت» در آذربایجان‌شرقی

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از شروع به کار رسمی پویش «هر دانش‌آموز، یک سفیر سلامت» در استان خبر داد.

آغاز پویش «هر دانش آموز یک سفیر سلامت» در آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، داریوش حکیمی، رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی امروز، 24 اسفندماه از شروع به کار رسمی پویش «هر دانش‌آموز، یک سفیر سلامت» در این استان خبر داد و گفت: این پویش با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با شعار نه به سفر، نه به دید و بازدید و سالم ماندن در خانه برای پیشگیری از ابتلا به کرونا کلید خورده است.

وی ادامه داد: در این پویش سه قانون شامل شست‌وشوی مرتب دست‌ها، پرهیز از روبوسی کردن و در موقع عطسه یا سرفه جلوی دهان و بینی خود را با دستمال یا آرنج گرفتن مدنظر است.

حکیمی با بیان اینکه بیش از صد هزار سفیر سلامت در استان داریم، گفت: سفیران سلامت در هر سه مقطع تحصیلی حضور دارند و وظیفه هر سفیر شامل خود مراقبتی و آموزش همسالان برای ارتقای سلامت خود، خانواده و جامعه است.

وی با اشاره به اینکه همه دانش‌آموزان به‌عنوان سفیران سلامت، می‌توانند در این پویش شرکت کنند، از دانش‌آموزان خواست آثار خود را در زمینه‌های مختلف از جمله نقاشی، فیلم کوتاه، عکس، فایل صوتی نکات بهداشتی و نامه به کرونا ویروس آماده کنند و به نشانی‌ای که به‌زودی اعلام می‌شود، ارسال کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه