جدول پخش برنامه‌های نوروزی رادیو فرهنگ تغییر کرد/ مدرسه‌ای برای دبیرستانی‌ها


جدول پخش برنامه‌های نوروزی رادیو فرهنگ تغییر کرد/ مدرسه‌ای برای دبیرستانی‌ها

علیرضا حبیبی از تشکیل کلاس‌های درس رادیویی برای دانش آموزان دوره متوسطه دوم رشته ادبیات و علوم انسانی وعلوم و معارف اسلامی در رادیو فرهنگ خبر داد.

جدول پخش برنامه‌های نوروزی رادیو فرهنگ تغییر کرد/ مدرسه‌ای برای دبیرستانی‌ها

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا حبیبی سرپرست رادیو فرهنگ گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، سازمان صدا و سیما در راستای رسالت خود و پیرو سیاست‌های رسانه ملی و دستور معاون محترم صدا با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش، آموزش تلویزیونی در قالب «طرح جهاد آموزشی» را برای دانش‌آموزان در دستور کار خودش قرار داد و در این میان با توجه به در دسترس بودن رادیو به عنوان رسانه‌ای «برای همه و همه جا» مقرر شد شبکه رادیویی فرهنگ به فراخورماموریت خود در این جهاد آموزشی حضور فعال داشته باشد.

وی ادامه داد: بر همین اساس رادیو فرهنگ در راستای یاری رسانی به نظام آموزشی برای آموزش دانش آموزان دوره دوم دبیرستان رشته‌های ادبیات و علوم انسانی و علوم معارف اسلامی جدول پخش برنامه‌های خود را تغییر داد.

علیرضا حبیبی با بیان اینکه این طرح در فاز اول با دایر شدن ۴ کلاس آغاز به کار کرد، افزود: با توجه به نیاز دانش‌آموزان و استقبال گسترده از آن برای نوروز نیز برنامه ریزی شده که دانش آموزان بتوانند از کلاس‌های رادیویی استفاده کرده و در منزل آموزش‌های لازم را دنبال کنند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، از روز شنبه ۲۴ اسفند شبکه رادیویی فرهنگ برای پایه‌های دهم و یازدهم و دوازدهم رشته‌های ادبیات وعلوم انسانی و همچنین علوم معارف اسلامی در کنا دروس عمومی کلاس‌های تخصصی را دایر کرده و پس از آن نیز جدول پخش این کلاس‌ها از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود. بر این اساس همه روزه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲ پایه دهم برگزار خواهد شد و از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴ هم دانش‌آموزان پایه یازدهم آموزش خواهند دید. پس از آن ۱۴:۳۰ تا ۱۵ آموزش متوسطه پایه ۱۲ پخش می‌شود و از ساعت ۱۵ به مدت ۳۰ دقیقه، دروس تدریس دروس عمومی تداوم خواهد داشت.

علاقه مندان می‌توانند این برنامه‌ها را نیز در سایت رادیو فرهنگ به آدرس www.radiofarhang.ir و شبکه‌های مجازی @radiofarhang رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و موج‌ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز بشنوند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عاشقانه واقعی طناز طباطبایی برای یک فوتبالیست ! / زیباترین خانم بازیگر عاشق کیست ؟!