صیانت از تولید و نیروی کار استان یزد در مقابله با کرونا


صیانت از تولید و نیروی کار استان یزد در مقابله با کرونا

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ابراز امیدواری کرد که در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا علاوه بر شرایط حفاظتی که به وجود آمده با حفظ شرایط تولید از جامعه کارگری نیز در مقابل این بیماری صیانت لازم انجام شود به طوری که با روش پیشگیرانه، کارگران کمترین مواجهه را با این ویروس داشته باشند.

«محمدحسین ریاحی» در نشست صیانت از نیروی کار در مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در سالن تلاش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد برگزار شد، گفت: با شیوع این ویروس فرهنگ استفاده از وسایل حفاظت فردی در شرکت ها و واحدهای تولیدی به طور جدی مورد توجه و استفاده قرار گرفت.

وی افزود: مواد ضد عفونی کننده، دستورالعمل های بهداشتی، پوستر، بنر، کلیپ های آموزشی نیز جهت آگاه سازی جامعه کار و تولید استان در اختیار واحدهای تولیدی گذاشته شد.

ریاحی ابراز امیدواری کرد که در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا علاوه بر شرایط حفاظتی که به وجود آمده با حفظ شرایط تولید از جامعه کارگری نیز در مقابل این بیماری صیانت لازم انجام شود به طوری که با روش پیشگیرانه، کارگران کمترین مواجهه را با این ویروس داشته باشند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطر نشان کرد: دستورالعمل وزارت متبوع از حوزه معاونت روابط کار ارسال شده تا در استان هایی که لزوم کاهش ساعت کار کارگران و روش‌های مواجهه جامعه کارگری مد نظر است با هماهنگی کمیسیون کارگری و شورای تامین استان مورد بررسی و با توافق جامعه کارگری و کارفرمایی و شورای تامین تایید و اجرا شود.

وی با بیان این که قرار است در این نشست طرح موضوع صورت بگیرد و روش‌هایی مطرح و با حضور فرماندار شهرستان یزد که مسئولیت ستاد مبارزه با ویروس کرونا را در سطح شهرستان برعهده دارند، آن را اجرایی کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، ریاحی با بیان این که با نظارت استانداری و همت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، تصمیمات خوبی در حوزه صنوف در استان گرفته شده است، اظهار امیدواری کرد که پیشنهادات کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان در این نشست مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات خوبی نیز برای جامعه کار و تولید استان گرفته شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم