استاندار اصفهان: برخی از شهروندان هنوز خطر کرونا را جدی نگرفته‌اتد


استاندار اصفهان: برخی از شهروندان هنوز خطر کرونا را جدی نگرفته‌اتد

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت: شماری از شهروندان همچنان موضوع ویروس کرونا را باور نکرده یا جدی نگرفته‌اند.

عباس رضایی روز شنبه از طریق ویدئوکنفرانس در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در سمیرم سخن می‌گفت، افزود: با این حال، بخش زیادی از مردم استان همکاری خوبی در این رابطه داشته‌ و در خانه مانده‌اند.

وی تاکید کرد: با همزمانی شیوع کرونا با روزهای پایانی سال، تنها راهکار موفق برای قطع زنجیره ابتلا به این ویروس، ماندن در خانه و خودداری از ترددهای غیرضروری است

رضایی در این ارتباط ویدوئویی با ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در فرمانداری سمیرم، از تلاش‌های مسوولان و عوامل امدادی، درمانی، پزشکان و سایر افراد و مدیران درگیر در این پیوند تشکر کرد.

محمدرضا عسگریان فرماندار سمیرم نیز با اشاره به فعالیت‌های ستاد شهرستانی پیشگیری از کرونا اظهار داشت: همه مدیران ستاد بحران و شورای تامین همکاری و هماهنگی خوبی در مبارزه با این ویروس جدید دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سمیرم نیز گفت: ۶ فرد جدید مشکوک به ابتلا به کووید ۱۹ از ظهر دیروز(جمعه) در بیمارستان سمیرم بستری شدند.

به گفته دکتر علی اصغر صبوحی، نتیجه آزمایش ۶ بیمار مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا که پیش از این بستری شده بودند، منفی اعلام شده است.

وی یادآور شد: تا به امروز چهار نفر کرونا مثبت در سمیرم داشته‌ایم، اما کسی به خاطر ابتلا به این بیماری در این شهرستان فوت نشده است.

بخش بهداشت و درمان منطقه سمیرم دارای ۳۶ خانه بهداشت، ۶ پایگاه سلامت روستایی، ۶ پایگاه اورژانس ۱۱۵ و یک بیمارستان ۸۶ تختخوابی(بیمارستان سیدالشهدا) است.

شهرستان سمیرم با افزون بر یکصد هزار جمعیت، در ۱۶۰ کیلومتری جنوب استان اصفهان واقع شده‌ا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان