پرستار جنجالی همدست «مسیح علینژاد» بود +تکذیبیه


پرستار جنجالی همدست «مسیح علینژاد» بود +تکذیبیه

پرستار دروغین که با انتشار فیلمی ادعای عجیبی را در خصوص آمار قربانیان کروناویروس اعلام کرده بود دستگیر شد.

پرستار جنجالی همدست «مسیح علینژاد» بود +تکذیبیه

چندی قبل با توجه به شیوع کروناویروس در ایران فیلم‌های زیادی در فضای مجازی از پرستاران و کادربیمارستان که شبانه روز در تلاش هستند پخش می‌شود، اما برخی افراد با سو استفاده از این فضا به وجود آمده با انتشار فیلم و تصاویر و فایل‌های صوتی اقدام به شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی دارند.

در همین راستا هفته گذشت فیلمی از یک دختر جوان که لباس پرستاری به تن کرده در فضای مجازی پخش شد که با گریه و التماس ادعا می‌کند که روزانه ۱۰۰ نفر در بیمارستانی که کار می‌کنند به خاطر کروناویروس به کام مرگ فرو می‌روند و از مردم میخواهد که از خانه هایشان بیرون نیایند و بیشتر مراقب باشند.

این فیلم واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت و باعث ترس و وحشت بین مردم شده بود که تحقیقات اطلاعاتی برای بررسی و ادعا‌های دختر جوان وارد عمل شدند که در این شاخه از تجسس‌های فنی مشخص شد زنی که خود را پرستار اعلام کرده در کلیپی با گریه و ناله اعلام می‌کند از صبح تا حالا صدنفر جلوی چشمانم کشته شدند، پرستار نیست و این فیلم ساختگی است.

بعد از تحقیقات اولیه مشخص شده که این خانم تحت هیچ عنوان در کادر هیچ بیمارستانی فعال نبوده و در هرمزگان با تهیه فیلم و کلیپ برای مسیح علینژاد اقدام می‌کرده که توسط اطلاعات سپاه هرمزگان دستگیر شد.

تکذیب خبر

همچنین تسنیم نوشت: سرگرد پاسدار محمد سالاری مسئول روابط عمومی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان خبر پخش شده در فضای مجازی در خصوص دستگیری یک زن مرتبط با مسیح علی‌نژاد که کلیپ آن در فضای مجازی پخش شده بود را توسط اطلاعات سپاه امام سجاد (ع) تکذیب کرد.

وی تاکید کرد: هر گونه خبر در رسانه‌ها و فضای مجازی از طرف سپاه امام سجاد (ع) بدون تائید روابط عمومی فاقد اعتبار است و امید است همگان به این مطلب توجه نموده و از پخش شایعات در شرایط کنونی جامعه خودداری نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»