مقاله چیست :

مقاله به مجموعه ای از نوشتارهای تخصصی برای ارتباط با خوانندگان و مخاطبین به جهت عرضه ایده ها , علوم مختلف و تعاملات علمی و دانشی هر روز در جهان در مجلات بین المللی , سایت ها , روزنامه ها و یا وبلاگ ها منتشر می شوند .

مقالات در حوزه های تخصصی جنبه های مختلفی دارند که در هر حوزه متخصصین در تلاش هستند تا مباحث علمی و مورد علاقه مخاطبین را طی تحقیقات و پروژه های مختلف جمع آوری و منتشر کنند

مفهوم مقالات یا گزارشات کاملا متفاوت است برخی مقالات میتوانند رسمی باشند و برخی نیز غیر رسمی اما همه این موارد شامل عقاید و اندیشه های نویسنده ای است که از حقایق و شواهد پشتیبانی میکند .

خدمات ترجمه مقاله

ترجمه محتوای مقالات

محتوای یک مقاله از اشکال ادبیات نوشتاری , حاوی مقدمه و یا چکیده , بدنه مقاله و همچنین نتیجه گیری بوده که در کنار هم یک محتوای تخصصی از مقالات را تشکیل میدهند .

اگر یک مقاله تخصصی برای انتقال مفاهیم به مخاطبین هدف دارید و نیاز به ترجمه تخصصی برای این مقالات احساس می شود کافیست بدانید که دارالترجمه ما قادر است با استفاده از مترجمین تخصصی و اساتید دانشگاه های معتبر در داخل کشور و خارج از کشور خدمات ترجمه مقاله را به نحو احسن بدون افت کیفیت و مناسب با نیاز کاربران ارائه دهد .

ما در تیم دارالترجمه رسمی پارسیس ترجمه مقالات را هرچند طولانی و پیچیده منطبق با نیاز نویسنده انجام می دهیم خروجی ترجمه مقالات تخصصی ما مناسب نمایه شدن در ژورنال های بین المللی و مجلات بوده که در صورت نیاز به مشاوره رایگان در این مورد میتوانید از طریق سایت دارالترجمه رسمی پارسیس از کارشناسان این امر راهنمایی بگیرید .

ترجمه مقالات تخصصی برای نویسندگان میتواند فرصتی باشد تا اطلاعات قانع کننده و مهم را با خوانندگان بین المللی خود به اشتراک بگذارند .

ترجمه مقالات ژورنال

اگر میخواهید مقالات ژورنال و تخصصی در زمینه خاصی ترجمه کنید ما قادریم به بیش از 60 زبان زنده دنیا از جمله ترجمه انگلیسی , آلمانی , چینی,عربی , فرانسه , هلندی و سایر زبان های تحت پوشش ترجمه کنیم .

خدمات ترجمه آنلاین ما توسط مترجمین بومی مقالات علمی و اسنادی انجام میگردد ما از بخش استخدام و جذب مترجمین زمینه های گسترده ای از یک شبکه منسجم مترجمین متخصص را طی سالیان سال جمع آوری کرده و با نرخ مقرون به صرفه به جفت زبان مبدا و مقصد اقدام به ارائه خدمات خواهیم کرد .

ترجمه مقالات ژورنال یک تکنیک و روش کاملا منحصر به فرد بوده و تمرکز دانشی بالا نیاز دارد , مترجمین ما با مهارت بالا و تجربه عالی به عنوان یک پیش زمینه خود از ترجمه قادرند نه تنها مقالات بلکه کتاب های مختلفی را که در سایت های فروش آنلاین و تخصصی منتشر شده ترجمه کنند .

ترجمه کتاب در تیم تخصصی پارسیس

همانطور که در بالا شرح داده شد ترجمه کتاب نیز مانند مقاله در دسته بندی ترجمه های تخصصی است که تنها توسط مترجمین انسانی انجام می شود خدمات ترجمه کتاب در بیش از 60 زبان زنده دنیا در تیم پارسیس فعال است این شعار نیست بلکه واقعیت است زیرا مترجمین ما کاملا عینی هستند و هنگام ترجمه به واقعیت ها می نگرند .

ما علاوه بر خدمات ترجمه کتاب , خدمات ترجمه رمان در سبک های مختلف را به نحو احسن انجام خواهیم داد

ترجمه مقاله به زبان های زنده دنیا

همانطور که عرض کردیم ما قادریم مقالات تخصصی در بیش از 60 زبان را پوشش دهیم این زبان شناخته شده هستند برای مثال ما میتوانیم ترجمه مقاله آلمانی را در تیم ترجمه آلمانی خود انجام دهیم زبان مبدا را اگر آلمانی در نظر بگرید میتوانید آن را به هر زبانی ترجمه کنیم

و یا اگر ترجمه مقاله فرانسوی میخواهید کافیست در تیم ترجه فرانسوی ما درخواست خود را ارسال کرده و بقیه کار را به ما بسپارید

بازبینی ترجمه مقاله در تیم ما کاملا رایگان است ما بابت بازبینی و اصلاحات هزینه ای را اخذ نمی کنیم ما در تیم ویراستاری خود از تلاشی فروگذار نخواهیم کرد ما در تیم خود کارشناسانی داریم که مختص ویراستاری مقالات بوده و با دستور زبان و وام واژه های تخصصی زبان مقصد آشنایت کامل دارند .

تجربه کارشناسان در ویرایش مقاله در کنار مترجمین و در موضوعات متنوع شامل حفظ ساختار محتوای اصلی و انتقال کامل مفاهیم بدون اشتباهات ساختاری به زبان مقصد بوده و خود به عنوان یک کارشناس زبان فعالیت دارند .

ترجمه مقاله دانشجویی

خدمات مقالات و ترجمه تخصصی مرز و بومی نمی شناسد اگر دانشجو هستید و به دنبال ترجمه مقالات تخصصی در رشته خود می باشید متون دانشگاهی و علمی و فنی شما را به هر زبانی ترجمه میکنیم .

اگر نیاز به انتشار مقالات در ژورنال خاصی با فاکتور های مختلف را دارید ما در تیم خود از کارشناسانی بهره میبریم که تجربه انتشار مقاله در سایت هایی چون ساینس دایرکت , امرالد , IEE و سایت های مختلف و بین المللی را دارند آنها به طور رایگان میتوانند هر گونه اطلاعات در زمینه انتشار مقالات ژورنال به شما عزیزان ارائه دهند .

ترجمه مقالات در چه حوزه های انجام می شود ؟

همه حوزه تخصصی از جمله رشته حقوق , مقالات رشته صنایع , مقالات رشته پزشکی ,مقالات رشته هنر,مقالات رشته IT و سایر رشته های تخصصی که کتاب و مقالات مختلفی را در اختیار دارند را شامل خواهد شد .

ترجمه بومی مقاله

مهم نیست به چه زبانی میخواهید ترجمه نمایید مهم این است آیا زبانی که ترجمه می شود قابل تشخیص برای مخاطبین خاص در شهر ها و یا مناطق جغرافیایی خاص خواهند بود یا خیر

مترجم بومی قادر است تا به زبان محلی ترجمه کند برای مثال ترجمه چینی در زبان های مختلفی قابل انجام است از جمله ماندارین و کانتونی اما وقتی مترجم تفاوت این دو زبان را بدانید برای کشور چین از ماندارین استفاده میکند لذا انطباق فرهنگ بومی و آکادمیک در مقالات خود به ترجمه بومی مقاله کمک خواهد کرد .

سوالات کاربران در نحوه ترجمه

چگونه میتوانیم در ترجمه مقالات را به صورت فوری انجام داد ؟

شما می توانید مقاله خود را در سیستم ما بارگذاری کنید و ما از بقیه مراحل مراقبت خواهیم کرد. ما خدمات ترجمه فوری مقاله را در تیم خود داریم که می توانند در مدت زمان بسیار کمتری سفارش شما را انجام دهند

مقاله من به چه زبانی ترجمه خواهد شد ؟

همانطور که قبلا عرض کردیم خدمات ترجمه در دارالترجمه به بیش از 60 زبان مختلف از جمله انگلیسی , آلمانی , ترکی , چینی , فنلاندی,عربی,فرانسه,ایتالیایی,روسی و سایر زبان ها انجام خواهد شد

شما می توانید به محض بارگیری مقاله خود و تعیین گزینه های زبان های مورد نظر ، سفارش را ارسال و قیمت ترجمه را دریافت نمایید

من می خواهم قبل از سفارش هر چیزی کیفیت ترجمه مقاله شما را ببینم. آیا راهی وجود دارد که بتوانید ترجمه مقاله را در اختیار من قرار دهید؟

ما می توانیم بخش کوتاهی از مقاله شما را تا 50 کلمه ترجمه کنیم تا کیفیت ترجمه مقاله ما را به شما نشان دهیم.

من می خواهم مقاله من ترجمه شود اما یک فایل PDF است و باید ترجمه را با همان قالب پرونده دریافت کنم. آیا امکان ترجمه از قالب پی دی اف برای شما وجود دارد ؟

لازم نیست نگران این موضوع باشید شما می توانید مقاله خود را در وب سایت ما بارگذاری کنید و ما ترجمه را در همان قالب پرونده برای شما ارسال خواهیم کرد!