ایگالو: اگر به رویاهای خود باور داشته باشید و برای رسیدن به آن سخت‌کوش باشید، رویاهای شما به حقیقت خواهد پیوست


ایگالو: اگر به رویاهای خود باور داشته باشید و برای رسیدن به آن سخت‌کوش باشید، رویاهای شما به حقیقت خواهد پیوست

مهاجم نیجریه‌ای شیاطین سرخ از ایمان داشتن به رویاها و سخت‌کوشی صحبت می کند.

طرفداری- اودیون ایگالو از زمان پیوستن خود به منچستریونایتد، از سختی های خود در دوران کودکی و جوانی برای تماشای بازی های منچستریونایتد صحبت کرده است.

به گزارش Football Focus، در نیجریه مراکزی برای تماشای فوتبال وجود دارد که عاشقان فوتبال دورهم جمع می شوند و بازی های فوتبال را به صورت زنده تماشا می کنند اما برای این کار باید مبلغی را بپردازند. ایگالو فاش می کند که یکی از افرادی بوده که برای تماشای بازی ها به همراه دوستان خود به این مراکز می رفته و هیچ پشیمانی‌ای از این بابت ندارد. ایگالو در رابطه می گوید:

شما باید برای رفتن و تماشای فوتبال در "مراکز تماشای فوتبال" مبلغی را پرداخت کنید. بنابراین در طول هفته باید از روز دوشنبه تا جمعه پول خود را پس‌انداز کنید تا بتوانید این کار را انجام دهید. خوشحالم که این کار (پس‌انداز پول و تماشای فوتبال) را انجام دادم زیرا همه چیز زندگی من به فوتبال مربوط می شود. من برای فوتبال بازی کردن یا تماشای فوتبال با دوستان خود به بیرون می رفتم. یکی از چیزهایی در آخر هر هفته برای من لذت بخش بود، این بود که آماده می شدم، لباس های خود را می شستم، به بیرون می رفتم و بازی های تیم محبوبم را تماشا می کردم.

از ایگالو خواسته شد تا برای دوران جوانی خود پیغامی بفرستد و چیزی را به "ایگالوی جوان" بگوید که ایگالو گفت:

من به او می گفتم که تسلیم نشو، اگر باور داشته باشی و برای رسیدن به آرزویت به سخت‌کوش باشی، رویاها به حقیقت خواهد پیوست. همه رویاها به حقیقت می پیوندند اما فقط در صورتی که به آن باور داشته باشید و برای رسیدن به آن سخت‌کوش باشید. در این صورت، این اتفاق رخ خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید