توزیع 3500 سبد غذایی در مناطق محروم البرز


توزیع 3500 سبد غذایی در مناطق محروم البرز

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز گفت: مرکز نیکوکاری سپاه امام حسن مجتبی (ع) در آستانه سال نو 3500 سبد غذایی به ارزش بیش از 17 میلیارد ریال بین خانوارهای نیازمند مناطق محروم و مددجویان کمیته امداد امام (ره) البرز توزیع کرد.

رضا لشینی با اشاره به بهره‌مندی محرومان البرزی از خدمات مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) گفت: در این طرح ارزش تقریبی هر سبد غذایی معادل پانصد هزار تومان و شامل برنج، گوشت قرمز و سفید، روغن و کنسرو است که بین نیازمندان و مددجویان مناطق محروم استان توزیع‌شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: احداث و تعمیر مسکن محرومان با بهره‌گیری از گروه‌های جهادی، اعطای وام قرض‌الحسنه به نیازمندان، اطعام فقرا، اعطای جهیزیه به نوعروسان نیازمند و ارائه خدمات درمانی به مناطق محروم جزو مهم‌ترین اقدامات مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) است.

وی با اشاره به اینکه مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی علیه‌السلام ازجمله مراکز نیکوکاری فراگیر است که از سال ۹۷ با همکاری فرماندهی سپاه استان البرز راه‌اندازی شده و به نیازمندان و مددجویان خدمت‌رسانی می‌کند، افزود: مرکز نیکوکاری سپاه امام حسن مجتبی (ع) در آستانه سال نو ۳۵۰۰ سبد غذایی به ارزش بیش از ۱۷ میلیارد ریال بین خانوارهای نیازمند مناطق محروم و مددجویان کمیته امداد امام (ره) البرز توزیع کرد.

لشینی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد توسعه مشارکت و حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است، افزود: بیش از ۳۰ درصد از کمک‌های بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد از محل مشارکت مردم نیکوکار در امور خیر تأمین می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز گفت: ایفای نقش چشمگیر در کمک‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده ازجمله خدمات مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی علیه‌السلام است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403