دودلی در مورد ازدواج با کسی که با او رابطه داریم


دودل بودن در ازدواج,دودلی در مورد ازدواج با کسی که با او رابطه داریم



دودلی در مورد ازدواج با کسی که با او رابطه داریم

دودلی در مورد ازدواج با کسی که با او رابطه داریم

دودلی در مورد ازدواج با کسی که با او رابطه داریم


بنده مدت ۲ ماهه با دختر خانم از طریق معرف اشنا شدم و چند جلسه بیرون رفته ونیز تلفنی باهم صحبت میکنیم ایشون مشکل خاصی ندارن ولی من خیلی دودلم و در‌واقع دلم نیست نمیدونم چرا!!

چون ایشون مشکلشون خاصی نداره ولی حس خاصی ندارم و دچار شک شدم لطفا راهنمایی بفرمایید بنده ۳۲ سالم و خانم ۲۸ سالشونو با تشکر فروان در ضمن من مقداری دچار وسواس هستم در انتخاب

پاسخ مشاور ازدواج در زمینه دودلی در انتخاب همسر

انتخاب های افراد برای ازدواج با افزایش سن محدود تر می شود و افراد به عبارتی مشکل پسند و حساس تر می شوند یا به قول شما دچار وسواس می شوند، این وسواس در انتخاب همسر باعث می شود تا تصمیم گیری نهایی دشوار شود، علت اینست که در سنین پایین تر به علت کم بودن تجربه شدت ریسک پذیری بیشتر و با افزایش سن و بالغتر شدن از میزان ریسک پذیری کمتر می شود.

شما باید بررسی کنید چه فاکتور مهمی از نظر شما هست که در ایشان یافت نکرده اید که علیرغم اینکه فرمودید مشکلی خاصی ندارند اما به دلتان نیستند؟

وسواس در انتخاب همسر بعد از 30 سالگی طبیعی است

این فقط شما نیستید که در چنین وضعیتی هستید،اما در مورد خانمی که در دوره شناخت هستید،آیا تردید شما به واسطه ملاکها و معیارهای شما برای ازدواج است؟ یعنی ایشان شرایطیشان در تناسب با معیارهای شما نیست؟ اگر اینگونه است شما معیارهای خودتان را مکتوب کنید و با توجه به شناختی که از ایشان پیدا کردید مورد بررسی و قیاس قرار دهید، اگر بیش از 60 درصد معیارها ی شما را ایشان شامل شدند رابطه را ادامه دهید جهت شناخت نه لزوما تصمیم نهایی برا ازدواج اما اگر کمتر از این معیارهای شما را شامل شدند این ازدواج ریسک بیشتری خواهد داشت و در این مورد توصیه به کمک گرفتن از مشاور حضوری است که به هر دو نفر در این مسیر مشورت دهد.

ظاهرشان دلنشین نیست؟

همچنین اگر از نظر معیارها و شرایط با هم سازگار هستید اما از نظر ظاهر و اندام به دل شما نشستند، با توجه به اینکه چند مرتبه همدیگر را ملاقات کردید اما ظاهر یا اندام دلنشین شما نبودند تداوم این رابطه توصیه نمیشود چرا که ممکن است تصمیمی احساسی اتخاذ شود و یا طرف مقابل شما وابسته شده و ضربه بخورند.

اگر از نظر ظاهر و معیارها در تناسب بودید ولی هنوز احساسی که دنبال آن هستید که از طرف مقابل دریافت کنید و نکردید، نوع ارتباط خودتان را بیشتر حضوری کنید و بیشتر ملاقات داشته باشید و اگر طی این زمان باز هم احساسی شکل نگرفت برای ادامه رابطه ، بهتر است رابطه را تمام کنید.

این مطلب در تاریخ یکشنبه 24 اسفند 1398منتشر شده است
اشتراک گذاری مطلب
دودلی در مورد ازدواج با کسی که با او رابطه داریم دودلی در مورد ازدواج با کسی که با او رابطه داریم دودلی در مورد ازدواج با کسی که با او رابطه داریم
امتیاز:5
دسته بندی
مطالب قبل از ازدواج
تعداد بازدید
1





نظر شما در مورد مطلب دودلی در مورد ازدواج با کسی که با او رابطه داریم چیست
:نام
نظر شما
عدد بالا چند است؟ ثبت نظر


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ازدواج

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !