امکان بازدید مجازی از سیستان و بلوچستان در نوروز 99 فراهم شده است


امکان بازدید مجازی از سیستان و بلوچستان در نوروز 99 فراهم شده است

زاهدان- ایرنا- معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: امکان بازدید مجازی از 80 اثر طبیعی و تاریخی این استان با راه‌اندازی سایت گردشگری در نوروز 99 فراهم شده است. 

مجتبی میرحسینی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گردشگران می‌توانند از طریق http://www.sbtourism.ir وارد سایت گردشگری سیستان و بلوچستان شده و با اطلاعات ارائه شده در این سایت به صورت مجازی به این استان سفر کنند.

وی گفت: در این سایت کتابچه مسیرهای گردشگری سیستان و بلوچستان نیز برای معرفی ۶ مسیر گردشگری و آشنایی با ظرفیت‌های این استان در این مسیرها بارگذاری شده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: نقشه منطقه، کتابچه راهنمای گردشگری و معرفی این استان به ۶ زبان از بخش‌های دیگر این سایت گردشگری است که نوروزی بیاد ماندنی و خاطره انگیز برای مردم به صورت مجازی فراهم خواهد کرد.

وی ضمن درخواست از مردم برای رعایت توصیه‌های بهداشتی، بیان کرد: در نوروز ۹۹ به سیستان و بلوچستان سفر نکنید، امکانات بهداشتی پاسخگوی بیماران کرونا و حجم سفرها نیست و علاقمندان به سفر می‌توانند بعد از شکست این ویروس سفرهای خود را در تابستان و نیمه دوم سال ۹۹ به مقصد این استان آغاز کنند.

میرحسینی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان به عنوان استان چهارفصل در تابستان خنکترین سواحل ایران را دارد به همین دلیل با جشنواره‌های تابستان‌های که پیش‌بینی شده میزبان هموطنان عزیز خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی