پاسخ رئیس پلیس راه درباره اعمال محدودیت در جاده zwnj;ها


پاسخ رئیس پلیس راه درباره اعمال محدودیت در جاده zwnj;ها

سلامت نیوز:رئیس پلیس راه با بیان اینکه هیچ محدودیتی در کشور نداریم گفت: در ورودی گیلان و مازندران با توجه به شرایط خاص، غربالگری با شدت بیشتری توسط تیم های بهداشتی و درمانی انجام می شود. به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا درباره انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر اعمال انسداد در ورودی های برخی...

سلامت نیوز:رئیس پلیس راه با بیان اینکه هیچ محدودیتی در کشور نداریم گفت: در ورودی گیلان و مازندران با توجه به شرایط خاص، غربالگری با شدت بیشتری توسط تیم های بهداشتی و درمانی انجام می شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا درباره انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر اعمال انسداد در ورودی های برخی از شهرها اعلام کرد: ما هیچ محدودیتی در هیچ کجای کشور نداریم ؛ولی در مبادی ورودی برخی از استان‌ها مجموعه ای متشکل از وزارت بهداشت، هلال احمر و سایر تیم ها تست غربال گری را انجام می‌دهند؛ اگرچه ماموران پلیس راه نیز برای کنترل ترافیک حضور فعال دارند.


رئیس پلیس راه با تأکید بر این مطلب محدودیت به معنای مسدودیت مسیر نداریم به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا پرداخت و گفت: بر طبق این مصوبه هیچ استانی نباید محدودیت ها را به صورت مستقل جزیره‌ای و بخشی ایجاد کند.


سردار حسینی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص محدودیت های ورود به گیلان و مازندران گفت:در گیلان و مازندران نیز با توجه به شرایط خاصی که وجود دارد غربالگری با شدت بیشتری اعمال می شود.


رئیس پلیس راه در واکنش به مطلبی با موضوع" اجاره پلاک ساکنین محلی برای رد شدن از پلیس "که شهروندان در سامانه فارس من ثبت کرده و عنوان کرده بودند که برای رد شدن از محدوده پلیس راه در شهر جوکار افرادی فرصت طلب پلاکهای خوردوی خود را با مبالغی به دیگران واگذار می کنند؛ گفت: این مساله کاملا کذب است چرا که در جوکار و همچنین استان همدان محدودیتی بر قرار نیست که بخواهند چنین تخلفی را انجام دهند.


سردار حسینی به آخرین آماری که از سامانه تردد شمار جاده ها اخذ شده، اشاره و بیان داشت: از ابتدای اسفند تا کنون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۱ درصد کاهش تردد داشته ایم.


وی گفت: تنها مسیری که در این مدت تردد در آن کاهش نداشته، آزادراه تهران-کرج است ؛آن هم به خاطر استفاده کمتر مردم از مترو و استفاده بیشتر از خودروی شخصی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403