گران‌ترین بازی تاریخ لیگ


گران‌ترین بازی تاریخ لیگ

پرسپولیس اکنون در شرایطی درگیر پرونده‌های مالی شده که شاید یکی از عجیب‌ترین تصمیمات در این باره باعث شکل گیری پرونده دیگری علیه سرخ‌ها شود. 

به گزارش مشرق، مدیران پرسپولیس باید هر چه زودتر نسبت به پرداخت مطالبات مربوط به پرونده‌های صادر شده از فیفا اقدام کنند تا مانع از اتفاقاتی همچون کسر امتیاز و یا محرومیت نقل و انتقالاتی شود. در این بین اما شکل گیری یک پرونده نگرانی دیگری برای مدیران و حتی هواداران سرخ شکل داده است؛ پرونده مربوط به گابریل کالدرون و درخواست ۵۵۰ هزار دلاری این مربی آرژانتینی بعد از نیم فصل حضور در جمع پرسپولیس.

بیشتر بخوانید:

کالدرون از پرسپولیس چه می‌خواهد؟


گابریل کالدرون که در ابتدای فصل جانشین برانکو ایوانکوویچ شده بود، در شرایطی تهران را ترک کرد که تیمش را صدرنشین لیگ تحویل مدیران داد. او اما در روزهای پایانی نیم فصل درگیری و چالش بزرگی با مدیران تیم پیدا کرده بود و در نهایت به همین خاطر به همکاری‌اش خاتمه داد.


با این حال گابریل کالدرون اکنون با ارائه پرونده‌ای ۸۵ صفحه‌ای از پرسپولیس در فیفا، خواهان دریافت ۵۵۰هزار دلار از قرارداد باقیمانده خود از این باشگاه به علاوه برخی پاداش‌ها و جرایم مربوط به دیرکرد آن شده است. این پرونده سنگین در شرایطی علیه پرسپولیس شکل گرفته که ردپای یک بازی عجیب در آن محسوس است.


طبق قرارداد در صورتی که پرسپولیس با کالدرون در پایان نیم فصل همکاری‌اش را پایان می‌داد تنها مجبور به پرداخت همان مبلغ توافق شده برای نیم فصل اول بود. اما تغییر برنامه لیگ برتر و انجام دیدار برگشت مقابل پارس جنوبی در جم باعث شد تا پرسپولیس اکنون متعهد به پرداخت مبلغ باقیمانده تا پایان فصل طبق این قرارداد شود. تک دیداری که به زعم پرسپولیس شاید بتوانند با لابی‌ها و توافق با این مربی آرژانتینی با پرداخت ۳۰۰هزار دلار پرونده را مختومه کنند اما از سوی کالدرون با درخواست ۵۵۰هزار دلاری همراه شده است.


پرسپولیس پیش از اینکه کالدرون این باشگاه را ترک کند، ۳۰۰هزار دلار به او پرداخت کرده بود و قرار بود مبلغ ۳۰۰هزار دلار دیگر در نیم فصل دوم و ۲۵۰هزار دلار نیز در پایان فصل به این مربی داده شود. با این تفاسیر اگر محمدحسن انصاریفر روی تصمیم خود برای قطع همکاری با کالدرون باقی می‌ماند و نسبت به برخی مشاوران خود بی توجه بود، شاید همین پرونده تنها با پرداخت مبلغ اندکی از قرارداد توافق شده به پایان می‌رسید و با انجام یک دیدار دیگر از نیم فصل دوم، کل بندهای قرارداد فعال نمی‌شد.


با این شرایط اکنون بازی پرسپولیس و پارس جنوبی در جم با توجه به حضور گابریل کالدرون یک ضرر ۵۵۰ هزار دلاری بر عهده باشگاه پرسپولیس قرار داده است و باید دید آنها این پرونده را به چه شکل دنبال خواهند کرد تا تبعات سنگینی علیه آنها نداشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر