مشارکت 750 گروه جهادی برای مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال‌وبختیاری


مشارکت 750 گروه جهادی برای مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال‌وبختیاری

مسئول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری با اشاره شیوع کرونا ویروس، گفت: 750 گروه جهادی در قالب پزشکی، دامپزشکی، خدمات‌رسانی و کارگاه‌های خیاطی تولید ماسک در سطح استان در حال فعالیت هستند.

مشارکت 750 گروه جهادی برای مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال‌وبختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سرهنگ هوشنگ فولادی، مسئول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال‌وبختیاری، ۲۵ اسفندماه در جمع خبرنگاران چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه ۷۵۰ گروه جهادی در قالب پزشکی، دامپزشکی، خدمات‌رسانی و کارگاه‌های خیاطی تولید ماسک در سطح استان در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: در ۱۵ نقطه استان ۷ کارگاه خیاطی مشغول به خدمت هستند که در مجموع روزانه ۴ هزار ماسک در سطح استان تولید می‌شود.

وی افزود: گروه‌های جهادی نیز به صورت شبانه مشغول گندزدایی معابر پرتردد عمومی شهر هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید امان‌الله حسینی‌صدر، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان نیز به نحوه کفن و دفن فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: متأسفانه امروز در فضای مجازی شایعاتی در رابطه با نحوه کفن و دفن این عزیزان مشاهده می‌شود که نظر مراجع تقلید کاملاً متفاوت با این شایعات است.

وی ادامه داد: مراجع عظام حکمی صادر کرده‌اند که تا جای ممکن باید این افراد غسل داده شوند حتی با تیمم و از روی لباس، نماز میت از واجبات احکام اسلام است و نباید ترک شود پس تمامی مراحل غسل و کفن و نماز میت حتی برای فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا باید انجام شود.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر با اشاره به اینکه همه اتفاقات اخیر را ضرر و مصیبت حساب نکنیم، گفت: یکی از مهم‌ترین نکات که امروز جامعه ما باید به آن توجه کند معنویات است که علاوه بر رعایت تمام نکات بهداشتی که مسئولان توصیه می‌کنند باید توسل به ائمه و توکل به خدا را که جزئی از فرهنگ اصیل امت شیعه است، فراموش نکنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس