افتتاح سفارت ارمنستان در تل‌آویو در تضاد با منافع ملت فلسطین است


افتتاح سفارت ارمنستان در تل‌آویو در تضاد با منافع ملت فلسطین است

دستیار ویژه رییس مجلس گفت: اقدام اخیر دولت ارمنستان بر ثبات و امنیت منطقه تاثیر منفی خواهد گذاشت.

افتتاح سفارت ارمنستان در تل‌آویو در تضاد با منافع ملت فلسطین استبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خانه ملت حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل اعلام خبر تصمیم دولت ارمنستان جهت افتتاح سفارت این کشور در تل آویو را تعجب برانگیز خواند و گفت: بی تردید این اقدام در تضاد با منافع مردم فلسطین بوده و بر ثبات و امنیت منطقه تاثیر منفی خواهد گذاشت.

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با اشاره به مواضع کشور‌های اسلامی در لزوم تحقق حقوق ملت فلسطین، هرگونه عادی سازی روابط کشور‌های عربی و غیر عربی با رژیم نژادپرست صهیونیستی را شدیدا محکوم کرد.

وی با اشاره به گام‌های گستاخانه صهیونیست‌ها در جهت الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی، آن را عملی تجاوزگرانه و غیرموجه خواند که می‌تواند موجب توسعه و تشدید تنش در منطقه شود.

امیرعبداللهیان در ادامه روابط دوستانه تهران و ایروان را عامل مهمی در جهت حفظ ثبات و امنیت در منطقه توصیف و اظهار امیدواری کرد: امیدواریم دولت ارمنستان در تصمیم خود تجدید نظر کرده و در جهت کمک به مردم آواره و مظلوم فلسطین تدابیر لازم را اتخاذ کند.

دبیرکل دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتقاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در پایان با نامشروع خواندن رژیم اشغالگر قدس خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران بر حق تعیین سرنوشت و حقوق ساکنان اصلی فلسطین اعم از مسیحی، مسلمان و یهودی تاکید دارد و معتقدیم که صهیونیست‌ها حتی یهودیان را در سرزمین‌های اشغالی به گروگان گرفته اند. /

پایان پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها