120 تن سیب و پرتقال تنظیم بازاری در ماکو توزیع می شود


120 تن سیب و پرتقال تنظیم بازاری در ماکو توزیع می شود

فرماندار ماکو از توزیع اقلام مورد نیاز شب عید در ماکو خبر داد و گفت: هیچ مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز شب عید شهروندان در شهرستان نداریم.

حسین عباسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای تامین اقلام شب عید، ۷۰ تن پرتغال، ۵۰ تن سیب، ۴۰ تن برنج، ۶۰ تن شکر و ۱۱ تن گوشت منجمد با قیمت مصوب در محل های مشخص و فروشگاههای شهرستان توزیع خواهد شد.

وی همچنین بر شایعه تعطیلی نانوایی ها به علت شیوع ویروس کرونا و یا کمبود آرد مورد نیاز شهرستان اشاره کرد و افزود: صاحبان این مشاغل می توانند با هماهنگی اتحادیه خود نسبت به افزایش سهمیه و یا مدت زمان پخت اقدام کنند و هیچگونه تعطیلی غیر موجهی در نانوایی های شهرستان نداریم.

فرماندار ماکو با اشاره به موضوع تعطیلی بازار ماکو در زمان شیوع کرونا ویروس گفت: با توجه به اینکه سیاستهای اجرایی شهرستان بر اساس دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا تدوین و برنامه ریزی می شود، لذا تاکنون هیچ ابلاغیه ای مبنی بر تعطیلی بازار از طریق مراجع ذیصلاح صادر نشده است و کماکان توصیه مسئولین، فعالیت واحد های صنفی بر اساس رعایت موازین بهداشت فردی و محیطی است.

فرماندار ماکو با اشاره به اینکه در شرایط سخت کنونی که افکار عمومی متوجه مبارزه با شیوع ویروس کرونا است، بر لزوم توجه بیشتر رعایت بهداشت در جامعه تاکید کرد و افزود: همانگونه که رعایت نظافت فردی در شکست این بیماری جهانی مهم است رعایت نظافت پیرامون و جامعه نیز مهم است.

عباسی همچنین ضمن تکذیب شایعه تعطیلی جایگاه های سوخت CNG و پمپ های بنزین در برخی از شبکه های مجازی به علت شیوع ویروس کرونا در شهرستان افزود: براساس اعلام شرکت پخش فرآورده های نفتی هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...