حال هر 3 بیمار مبتلا به کرونا در اشنویه مساعد است


حال هر 3 بیمار مبتلا به کرونا در اشنویه مساعد است

مهاباد-ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه با اشاره به ابتلای سه نفر در این شهرستان به بیماری کرونا گفت: حال عمومی هر سه نفر مساعد است.

ابوبکر افشنگ روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به غیر از این سه نفر، مورد مشکوک دیگری در بیمارستان اشنویه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر ۲ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان آیت‌الله طالقانی ارومیه و یک نفر نیز در بیمارستان اشنویه بستری هستند.

وی بیان کرد: مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان شامل ۲ نفر مرد و یک نفر زن هستند که هیچ کدام نسبت فامیلی با یکدیگر ندارند.وی ضمن درخوا

مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه ضمن دعوت از شهروندان برای حضور مستمر در منزل گفت: استراحت، مصرف مایعات، قرنطینه خانگی و رعایت بهداشت فردی مهم‌ترین نکات درمان و پیشگیری از انتقال بیماری برای افراد مبتلا و یا مشکوک به کرونا است.

به گزارش ایرنا شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر جان خود را از دست داده اند.

براساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی آذربایجان‌غربی تاکنون ۲۲۴ نفر در این استان به این بیماری مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۱۲ نفر فوت کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند