با انتخاب رییس جدید فدراسیون، آینده دو و میدانی بهتر می‌شود


با انتخاب رییس جدید فدراسیون، آینده دو و میدانی بهتر می‌شود

دونده تیم ملی ایران گفت: امیدوارم مردم تا جایی که می‌توانند در خانه بمانند و تنها برای انجام کارهای ضروری از خانه خارج شوند تا اپیدمی شیوع ویروس کرونا هرچه زودتر مرتفع شود.

رضا قاسمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون دو و میدانی و انتصاب افشین داوری به عنوان رئیس فدراسیون، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان به موقع انتخابات را برگزار کرد، چرا که این اقدام موجب می‌شود ورزشکاران پیش از المپیک، آرامش داشته باشند و برای کسب ورودی تلاش کنند.

وی انتخاب افشین داوری را به عنوان رئیس فدراسیون دو و میدانی مثبت ارزیابی کرد و افزود: عملکرد داوری در گذشته مطلوب بود و در آن زمان با برگزاری اردو و مسابقات مختلف تمام ورزشکاران شرایط خوبی داشتند، در حالی که در دوره ریاستِ سابق فدراسیون، بسیاری از ورزشکاران خوب ما، ورزش را کنار گذاشتند و یا فعالیت دو و میدانی خود را کمتر کردند.

این دونده اصفهانی تیم ملی، ادامه داد: مطمئن هستم ورزشکاران از انتخاب افشین داوری استقبال می کنند و نمی‌دانم چرا ریاست سابق فدراسیون با وجود مخالفینی که دارد، همچنان به دنبال صحبت‌هایی مبنی بر درست نبودن انتخابات است و تنها برخی از روسای هیئت‌هایی که به فکر منافع خود هستند از این شخص پیروی می‌کنند.

وی در رابطه با آینده دو و میدانی، افزود: معتقدم با انتخاب رییس جدید فدراسیون، آینده رشته دو و میدانی در کشور بهتر خواهد شد و در همین مدتی که تا المپیک باقی مانده است، می‌توانیم تعداد ورودی های المپیک را بیشتر کنیم.

قاسمی با اشاره به وضعیت تمرینات خود با وجود ویروس کرونا در کشور، خاطرنشان کرد: از آنجایی که همه سالن‌ها و ورزشگاه‌ها تعطیل است، شرایط سختی برای تمرین داریم و ۹۰ درصد تمرینات خود را در خانه انجام می‌دهیم و اگر بخواهیم در پارک تمرین کنیم در پارکی تمرین می‌کنیم که خیلی خلوت باشد.

این دونده اصفهانی تیم ملی، گفت: امیدوارم مردم تا جایی که می‌توانند در خانه بمانند و فقط برای انجام کارهای ضروری از خانه خارج شوند تا این اپیدمی هرچه زودتر مرتفع شود و همه چیز به روال عادی بازگردد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید