دانلود سریال کلاغ

دانلود سریال کلاغ با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانرکمدی، اجتماعی
زبانفارسی
سال انتشار1399
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
تعداد قسمت ها26
مدت زمان45 دقیقه
کارگردانعل عطشانی

بازیگران :

بازیگران این سریال هنوز معرفی نشده اند.

خلاصه داستان :

سریال “کلاغ”سریالی قصه‌ گو و داستان‌ محور است که در عین پیچیدگی‌ های داستانی، بسیار قابل فهم و روان است، در داستان این سریال به زندگی و مناسبات سه طبقه اقتصادی جامعه پرداخته می شود؛ سریالی پر از قصه‌ های جذاب و در هم تنیده که دارای ویژگی‌ های بسیاری در فرم و ساختار روایی است.

معرفی سریال کلاغ

دانلود سریال ایرانی کلاغ : “کلاغ” سریالی با مضمون کمدی، اجتماعی به کارگردانی علی عطشانی و تهیه کنندگی جمال گلی می باشد. فیلمنامه این سریال را نیز پیمان عباسی نگاشته است.

سریال “کلاغ” در دو فصل 13 قسمتی برای شبکه نمایش خانگی ساخته و آماده خواهد شد و قرار است فیلمبرداری این سریال در دو کشور ایران و ترکیه انجام گیرد.

حواشی

پیش تولید سریال “کلاغ” به خاطر شیوع ویروس کرونا متوقف شده است و جمال گلی تهیه کننده این سریال درباره به تعویق انداختن زمان تولید این سریال، بیان کرد: ما حدود ۴۰ روز قبل در بهمن ماه 1398، پیش تولید سریال “کلاغ” را به کارگردانی علی عطشانی برای ساخت در شبکه نمایش خانگی آغاز کردیم اما اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت موارد سلامتی پیش تولید را متوقف کردیم. وی همچنین ادامه داد: قرار بود این سریال پنج فروردین ماه 1399 کلید بخورد اما فعلا تصمیم گرفته ایم برای سلامتی عوامل تولید این کار را متوقف کنیم و فعلا تا پایان فروردین سریال کلید نخواهد خورد.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود سریال “کلاغ” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود سریال کلاغدانلود سریال کلاغ

عوامل تولید سریال کلاغ

کارگردان: علی عطشانی، تهیه کننده: جمال گلی، نویسنده: پیمان عباسی، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، مجری طرح: علیرضا نجف زاده، مدیر تولید: امیر ابراهیمی، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه ریزی: امیر رونقی، جانشین تولید: سعید دلاوری، سرمایه گذار: سید جواد حسینی

4.2 / 5 ( 5 votes )