10 نفر از مبتلایان به کرونا در گناباد بهبود یافتند


10 نفر از مبتلایان به کرونا در گناباد بهبود یافتند

گناباد- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد گفت: 10 نفر از بیماران مبتلا به کرونا بعد از گذراندن مدت درمان در بیمارستان علامه بهلول گنابادی طی چند روز گذشته بهبود یافتند.

دکتر جواد باذلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای اسفندماه جاری تاکنون ۱۴۰ بیمار با علائم بیماری‌های حاد تنفسی در زمینه های مختلف و مشکوک به کرونا در بیمارستان بهلول گناباد بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هم اکنون زمان شیوع آنفلوآنزای نوع B نیز هست برخی از این بیماران با علائم این بیماری و دیگر بیماری‌های تنفسی و مشکوک به کرونا بستری شده‌اند.

وی گفت: از این تعداد ۱۸ نفر با علائم بیماری کرونا در بیمارستان علامه بهلول گنابادی بستری هستند که ۹ نفر آنان زن و ۹ نفر مرد هستند و کم سن ترین فرد سه ساله و مسن ترین آنان ۸۸ ساله است و طی چند روز گذشته 2 بیمار مبتلا به کرونا در گناباد فوت کردند.

دکتر باذلی افزود: از مجموع مبتلایان بیماری کرونا ۱۵ نفر مربوط به گناباد و سه نفر از اهالی شهرستان بجستان هستند.

وی ادامه داد: ۲۳ نفر با علائم بیماری‌های حاد تنفسی و مشکوک به کرونا از شهرستان‌های گناباد و بجستان هم اکنون در بیمارستان بهلول این شهرستان بستری هستند.

سه بخش با ظرفیت ۱۳۰ تخت و یک بخش مراقبت‌های ویژه برای بستری بیماران مبتلا یا با علائم مشکوک به کرونا و بیماری‌های حاد تنفسی در بیمارستان علامه بهلول گنابادی اختصاص یافته است.

شهرستان‌های گناباد و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی زیرپوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران