دیوید آنچلوتی، پسر کارلو آنچلوتی: می خواهم روزی سرمربی فوتبال شوم و پدرم می تواند بهترین الگو برای من باشد


دیوید آنچلوتی، پسر کارلو آنچلوتی: می خواهم روزی سرمربی فوتبال شوم و پدرم می تواند بهترین الگو برای من باشد

پسر آنچلوتی از رویای خود برای سرمربی شدن می گوید.

طرفداری- دیوید آنچلوتی، فرزند کرالو آنچلوتی سرمربی اورتون از رویای خود برای سرمربی‌گری در آینده می گوید و پدر خود را بهترین الگو برای انجام این کار می داند.

به گزارش FFT، دیوید آنچلوتی 30 ساله سابقه دستیاری پدرش را در باشگاه های بایرن مونیخ و ناپولی داشته است و در اورتون نیز به عنوان دستیار پدرش فعالیت می کند. از او سوال شد که آیا این رویا را دارد تا روزی تبدیل به یک سرمربی شود که پاسخ داد:

البته و این برای من انگیزه‌ای است که توانایی ها و دانش خود را به عنوان یک سرمربی نشان دهم. این (سرمربی شدن در آینده) برای من خوب است و باعث می شود تا هر روز سخت‌تر کار کنم. من می خواهم روزی سرمربی شوم و او (کارلو آنچلوتی) می تواند بهترین الگویی محسوب شود که من می توانم داشته باشم.

دیوید آنچلوتی از به چالش کشیدن تصمیمات پدرش در طول یک مسابقه می گوید:

اگر بخواهم یک مثال در این باره بزنم، می توانم به او بگویم که: "نه، چه کار می کنی؟" در طول یک مسابقه اگر نظر من متفاوت از نظر پدرم باشد، این را به او می گویم. مشکلی با انجام این کار ندارم. اگر من دستیار سرمربی دیگری می بودم، شاید نمی توانستم چنین کاری را انجام دهم. من حرف های خودم را کاملا رک و مستقیم به او می گویم.

از ماه دسامبر که کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی اورتون منصوب شد، این تیم روندی صعودی را در لیگ برتر انگلیس داشته است با این حال دیوید آنچلوتی معتقد است که اورتون با تیم مدنظر دیوید و پدرش فاصله دارد و برای پیشرفت اورتون، نیاز به زمان است. او در این رابطه می گوید:

ما به زمان نیاز داریم تا از یکدیگر شناخت پیدا کنیم زیرا همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. ما به اورتون آمدیم و بازی های زیادی را پیش روی خود داشتیم اما شروع به کار کردیم تا بتوانیم باهم کار کنیم و یکدیگر را درک کنیم. آنچه از روز اول مرا تحت تاثیر قرار داده است، احساس وابستگی به اینجا است، همه عاشق باشگاه اورتون هستند. من این فرصت را داشته‌ام تا با باشگاه های بزرگ کار کنم و اورتون باید همه چیز خود را به سطح آن باشگاه ها برساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری