کودکان کردستانی خالق داستان‌های نشاط و امید می‌شوند


کودکان کردستانی خالق داستان‌های نشاط و امید می‌شوند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان برای مقابله گسترش شیوع ویروس کرونا به برگزاری مسابقه‌ فرهنگی، هنری و ادبی با عنوان نشاط امید و آرامش اقدام کرده تا اعضای آن بتوانند با شرکت در آن خالق داستان‌هایی با موضوع این رقابت‌ها باشند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان افزود: در پی تعطیلی مراکز فرهنگی هنری با هدف مبارزه با ویروس کرونا و حفظ سلامت اعضا و مربیان و در راستای محتوا سازی برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مسابقه امید، نشاط و آرامش در کانون کردستان طراحی شد.

سهیلا شیخی گفت: این مسابقه به دنبال آن است تا فرایند فعالیت اعضا در خانه متوقف نشود و رسالت کانون در پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در این شرایط نیز انجام شود.

وی اضافه کرد: طرح قصه گویی ۹۰ ثانیه‌ای با موضوع امید، نشاط و آرامش و در محورهای معرفی کتاب و روخوانی کتاب و قصه خوانی، بازی و سرگرمی های خانگی و آموزش کاردستی، شعرخوانی و نمایشنامه خوانی و نامه ای به ویروس کرونا (طنز)، برگزار می‌شود.

شیخی افزود: دیگر محورهای این مسابقه شامل کارگاه مجازی داستان نویسی، شعرسرایی و دلنوشته با موضوع های کرونا شکستت می‌دهیم، زیر چتر مهربانی خدا، من به آینده امیدوارم چون ... و کتابخانه من(عکس از کتابخانه های شخصی) است که به صورت مجازی از طرف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان برای بچه‌ها به اجرا در می‌آید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: در این راستا اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بعد از جمع‌آوری و نشر آثار منتخب از مربیان استان در صفحه‌ای در زیر دامنه پرتال اینترنتی کانون به نشانی www.omid.kpf.ir به‌همین منظور راه‌اندازی شده است، منتشر می‌شود.

وی یادآور شد: برای دسترسی آسان‌تر کودکان و نوجوانان به فایل‌هایی که مربیان کانون برای همراهی با بچه‌ها تولید و منتشر می‌کنند، علاوه بر این پایگاه، هشتگ‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با عنوان‌های در دل دارم امید، کانون امید و پیک امید طراحی شده است.

کد خبر 493383

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)