کاهش بار ترافیکی شهر کرج


کاهش بار ترافیکی شهر کرج

خبرگزاری آریا- با اتصال اتوبان همت به کنارگذر شمالی شهر کرج تا حصارک به طول 17 و نیم کیلومتر بار ترافیکی این شهر کاهش خواهد یافت.

کاهش بار ترافیکی شهر کرج
خبرگزاری آریا- وزیر راه: با اتصال اتوبان همت به کنارگذر شمالی شهر کرج تا حصارک به طول 17 و نیم کیلومتر بار ترافیکی این شهر کاهش خواهد یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، محمد اسلامی در حاشیه افتتاح مرحله دو و سه اتوبان همت - کرج افزود: 30 درصد اعتبار راه اندازی مراحل تکمیلی اتوبان همت- کرج را بخش خصوصی و 70 درصد آن را دولت تقبل کرده است که تصمیم داریم با همکاری شهرداری کرج مابقی این اتوبان را تا حصارک ادامه داده و بار ترافیکی این شهر را کم کنیم.
وی گفت: اعتبار اختصاص داده شده به این طرح 650 میلیارد تومان بوده است که ارزش آن امروز 1500 میلیارد تومان است.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه همه اخبار این روز‌ها به کرونا اختصاص یافته است، ادامه داد: در چنین ایامی ما با افتتاح این طرح نشان می‌دهیم که توسعه و پیشرفت هیچ وقت تعطیل نخواهد شد و نهضت سازندگی برقرار است.
اسلامی در خصوص تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برای تردد جاده‌ای گفت: ما از مردم درخواست می‌کنیم از تردد‌های غیر ضرور خودداری کنند البته منع رفت و آمد در ستاد ملی کرونا وضع نشده، ولی موضوع مهم این است که مردم از سفر‌های غیرضرور اجتناب کنند.
وی با اشاره به انجام غربالگری با کمک وزارت بهداشت افزود: در 13 استان با محوریت استانداران و با حضور هلال احمر - اورژانس و بسیج مستضعفین غربالگری در خروجی شهر‌ها انجام می‌شود که اگر نشانه‌ای از بیماری در افراد وجود داشته باشد آن‌ها به اولین مرکز بهداشت راهنمایی خواهند شد که البته این طرح برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: ما از روز اول غربالگری را در ترمینال‌های فرودگاهی، راه آهن و پایانه‌ها آغاز کردیم و با کنترل ورود و خروج‌ها امیدواریم که بتوانیم مانع از شیوع بیشتر ویروس کرونا شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت