«مطرب» صدرنشنین گیشه سال 98 را در فیلم گردی ببینید


«مطرب» صدرنشنین گیشه سال 98 را در فیلم گردی ببینید

فیلم مطرب به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی محصول 1397 است، این فیلم هفتمین اثر این کارگردان محسوب می شود که همانند شش اثر گذشته فیلمنامه های آن را هم خودش به نگارش در آورده است.

مصطفی کیایی کارگردانی که در کارنامه کاری خود فیلم های خوبی همچون خط ویژه، بارکد، چهار راه استامبول و ... را دارد، در آخرین فیلم خود به سراغ فیلمی کمدی و عامه پسند رفته است تا اینبار با فیلم مطرب فروش گیشه ها را تصاحب نماید.

مصطفی کیایی در فیلم «مطرب» با استفاده از ترکیب بازیگرانی خوب، در کنار سوژه جذاب و نزدیکی گریم نقش پرویز پرستویی (ابراهیم خوش سینه) به خواننده لس آنجلسی و حواشی که درباره توقیف فیلم مطرح شده بود توانست این فیلم را به فیلم کمدی گیشه ای و پر مخاطب بدل کند.

در خلاصه فیلم مطرب چنین آمده است:

ابراهیم خوش سینه با بازی پرویز پرستویی یک خواننده کوچه بازاری است که با آغاز انقلاب فرصتی برای مطرح شدن پیدا نمی‌کند. ابراهیم به همراه دخترش زیبا با بازی الناز شاکردوست و نوازنده‌اش ماشالله با بازی مهران احمدی از یک فرصت به دست آمده استفاده می‌کنند و راهی ترکیه می‌شوند تا در آن‌جا کنسرتی به نمایندگی از ایران اجرا کنند.

عوامل فیلم :

کارگردان : مصطفی کیایی. تهیه‌کننده : مصطفی کیایی. نویسنده : مصطفی کیایی. بازیگران : پرویز پرستویی، محسن کیایی، الناز شاکردوست، مهران احمدی، حسین امیدی، امین مقدم، عایشه گل جوشکن. موسیقی : آرمان موسی‌پور. فیلم‌برداری : حسین جلیلی.تدوین : نیما جعفری جوزانی. توزیع‌کننده : فیلمیران.

سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال «فیلم گردی» با در اختیار گذاشتن اشتراک رایگان پس از ثبت نام، کاربران را دعوت می‌کند فیلم کمدی «مطرب» را مشاهده کنند.

علاقه ‌مندان با عضویت رایگان در فیلم گردی تا 10 روز، به صورت قانونی و رایگان به آرشیو فیلم و سریال های پرمخاطب دسترسی خواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس