گزارش؛/ بارسا و ماموریت غیر ممکن در انتقالات تابستانی


گزارش؛/ بارسا و ماموریت غیر ممکن در انتقالات تابستانی

به نظر نمی رسد که بارسلونا همزمان بتواند نیمار و لائوتارو مارتینز را در تابستان پیش رو به خدمت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، در تعطیلی ناخواسته به خاطر کرونا قرار داریم و این بهترین فرصت برای سران باشگاه هاست تا اهداف نقل و انتقالاتی خود را مشخص کنند. در بارسلونا اما از حالا می دانند که باید روی جذب چه بازیکنانی تمرکز کنند.

گزارش؛/ بارسا و ماموریت غیر ممکن در انتقالات تابستانی

گزینه اول بارسا نیمار است که اهمتیی استراتژیک برای این باشگاه دارد. او همان ستاره ای است که مسی دوست دارد و سران باشگاه که فصل گذشته در جذب او ناکام بودند، قصد دارند تابستان پیش رو هر طور که شده ستاره برزیلی را به نوکمپ بازگردانند ولی یکی دیگر از اهداف مهم بارسا جذب یک مهاجم شماره 9 است تا به رقیبی جدی برای سوارز تبدیل شود.

برای این منظور، بارسا در وهله اول به لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی اینتر فکر می کند اما جذب این بازیکن 110 میلیون یورو هزینه در پی خواهد داشت که در کنار رقم بالای جذب نیمار، کار بارسا برای تقویت دیگر پست ها را دشوار می کند.

گزارش؛/ بارسا و ماموریت غیر ممکن در انتقالات تابستانی

بعید به نظر می رسد بارسا بتواند 150 یا 180 میلیون یورو برای جذب نیمار پرداخت کند و همزمان برای خرید لائوتارو نیز اقدام کند. در این صورت دیگر بودجه ای برای جذب مدافع میانی و مدافع راست باقی نخواهد ماند.

به همین دلیل سران بارسا به پیر امریک اوبامیانگ ستاره آرسنال به عنوان پلان B فکر می کنند. گزینه ای که کاملا در دسترس تر به نظر می رسد. اگر آرسنال امسال نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند اوبامیانگ رفتنی خواهد بود و با وجود اینکه پیش از این بارها از تمایلش برای پیوستن به رئال سخن گفته مشکلی برای انتقال به بارسا نخواهد داشت. بارسا برای زمستان نیز خواهان جذب اوبامیانگ بود ولی آرسنال تحت هیچ شرایطی حاضر به مذاکره نشد.

رقم انتقال ستاره ای که ژوئن آتی قدم در 31 سالگی خواهد گذاشت، 65 میلیون یورو است؛ رقمی مناسب برای هر باشگاهی بزرگ. اوبامیانگ فصل گذشته به طور مشترک با صلاح و مانه آقای گل لیگ برتر شد و امسال هم در 32 بازی توانسته 20 گل به ثمر برساند.

گزارش؛/ بارسا و ماموریت غیر ممکن در انتقالات تابستانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر