اقدامات اعضای شورای تامین موجب ارتقاء شاخص های امنیت استان در سطح کشور شده است


استاندار سیستان و بلوچستان از مجموعه زحمات و همراهی های دادستان زاهدان و دادستانی های سراسر استان با مدیران دستگاههای اجرایی و فرمانداری‌ها قدردانی کرد و افزود: مجموعه اقدامات دستگاه قضا و اعضای شورای تامین موجب ارتقاء شاخص های امنیت استان در سطح کشور شده است.

احمد علی موهبتی در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره به شیوع بیماری کرونا بر برخورد قاطعانه مراجع قضایی با کسانی که به دنبال شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی هستند، تاکید کرد.

استاندار سیستان وبلوچستان خاطرنشان کرد: با اتحاد و همدلی بین اعضای شورای تامین در استان، تصمیمات قاطعی در راستای حفظ امنیت استان اتخاذ شده است.

وی به بحران های پیش آمده در استان و کشور در سال ۹۸ اشاره و ابراز امیدواری کرد: سال ۹۹ سالی پر از رونق، پیشرفت و توسعه برای استان و جمهوری اسلامی ایران باشد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اینکه مدیران و مسئولین استانی همدل و همراه برای توسعه استان تلاش می‌کنند، حاصل یک مدیریت خوب و موفق در استان است.

حجت الاسلام موحدی راد در پایان اعلام آمادگی کرد: کماکان در کنار مجموعه مسئولان استانی در راه حق طلبی و احقاق حقوق عامه و ارائه خدمات شایسته به مردم تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن