برند خاویار از نسخه‌های لاکچری آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس با طلای 18 عیار رونمایی کرد


برند خاویار از نسخه‌های لاکچری آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس با طلای 18 عیار رونمایی کرد

برند خاویار از جدیدترین محصولات خود در قالب تلفن‌های سری اپل آیفون 11 رونمایی کرد. این برند به دلیل استفاده از فلزات گران‌بها در تلفن‌های هوشمند و فروش سفارشی محصولات خود به شهرت جهانی دست یافته است. خاویار در آخرین عکس‌العمل خود به شیوع ویروس کرونا از خاصیت ضدمیکروبی فلزات نقره و طلا نهایت استفاده را برده و از نمادهای مختلف فرهنگی در سراسر جهان...

برند خاویار از جدیدترین محصولات خود در قالب تلفن‌های سری اپل آیفون 11 رونمایی کرد. این برند به دلیل استفاده از فلزات گران‌بها در تلفن‌های هوشمند و فروش سفارشی محصولات خود به شهرت جهانی دست یافته است. خاویار در آخرین عکس‌العمل خود به شیوع ویروس کرونا از خاصیت ضدمیکروبی فلزات نقره و طلا نهایت استفاده را برده و از نمادهای مختلف فرهنگی در سراسر جهان برای پوشش این فلزات در قالب تلفن‌های سری آیفون 11 بهره گرفته است.

نسخه خاویار اسمارت‌فون‌های آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس به نقره 925 عیار مزین شده‌اند. البته، نماد‌های مورد استفاده در این تلفن‌ها از طلای 18 عیار ساخته شده‌اند. این تلفن‌ها در چهار نسخه Hand of Fatima ،St. Nicolas ،Lotus و Dragon به دست مشتریان خاص خاویار می‌رسند. تمامی نسخه‌ها به جز Hand of Fatima فقط به تعداد 99 واحد تولید شده‌اند و مشتریان ثروتمند می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند.

قیمت این دستگاه‌ها از 5300 دلار برای آیفون 11 پرو 64 گیگابایتی آغاز شده و بسته به نسخه و میزان طلای موجود در بدنه تلفن افزایش پیدا می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر