سایت راندنو، پلتفرمی رایگان برای خریداران و فروشندگان


سایت راندنو، پلتفرمی رایگان برای خریداران و فروشندگان

آیا تابه‌حال اسم سایت راندنو را شنیده‌اید؟ آیا می‌دانستید این پلتفرم رایگان، بستری است که در آن فروشندگان می‌توانند تمام کالاهای خود را قیمت‌گذاری کرده و با خریداران بدون واسطه در تماس باشند؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام راندنو، امروزه با وجود مشغله‌های گوناگون و ترافیک، بحث زمان و اوقات فراغت مردم اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل، استقبال مردم از اینترنت و به دنبال آن خرید اینترنتی نیز به‌صورت چشمگیری افزایش داشته است. از طرفی، رفت‌وآمد در بازارهای سنتی جهت یافتن بهترین کالا از نظر کیفیت و قیمت در میان انبوهی از فروشگاه‌ها کاری سخت و زمان‌بر خواهد بود.

خیابان‌های قسمت مرکزی شهر علی‌الخصوص خیابان‌های لاله‌زار، سعدی، جمهوری، امین‌حضور، حسن‌آباد و ... از شلوغ‌ترین و آلوده‌ترین مناطق تهران می‌باشند. با در نظر گرفتن این موضوع، سایت راندنو بستری را برای فروشندگان در حوزه‌های برق، ابزار یراق، کالاهای دیجیتالی و لوازم‌خانگی ایجاد کرده که بتوانند با ثبت‌نام و عضویت خود، صفحه فروشگاه خود را همراه با مشخصات کامل در راندنو ساخته و کالاهای خود را قیمت‌گذاری کرده و در معرض دید خریداران قرار دهند.

با راندنو، هر فروشگاه دارای یک صفحه اختصاصی برای نمایش اطلاعات فروشگاهی خود، کالا و کاتالوگ‌هایش خواهد شد. در واقع، راندنو برای نخستین بار فضایی را برای دیده‌شدن فروشگاه‌های فیزیکی در فضای اینترنت ایجاد کرده تا بدین ترتیب خریداران نیز بتوانند با مقایسه قیمت‌ها و ویژگی کالاها، مشخصات فروشگاه مورد نظر خودشان را اعم از آدرس، تلفن و موقعیت مکانی به‌ آسانی پیدا کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. بدین ترتیب فروشندگان نیز می‌توانند بدون هیچ‌گونه واسطه‌ای با خریداران در تماس بوده و فروش خود را افزایش دهند. در راندنو، خریداران با یافتن کالای مورد نیازشان در میان هزاران کالا و از بین صدها فروشگاه می‌توانند بهترین و مقرون به‌صرفه‌ترین خریدشان را تجربه کنند.

در پلتفرم راندنو، تمامی امکانات برای خریداران رایگان است. به این معنا که خریداران می‌توانند با ثبت‌نام و عضویت رایگان در سایت راندنو، استعلام‌های خرید خود را در قالب عکس، فایل اکسل و ... منتشر کرده و در کمترین زمان از بیشترین تعداد فروشگاه‌های مرتبط قیمت بگیرند و با آن‌ها در ارتباط باشند. هر استعلام یا درخواست خرید هم‌زمان به‌تمامی فروشگاه‌های مرتبط با موضوع استعلام فرستاده‌ شده و بدین ترتیب راندنو، امکان درج درخواست خرید از سمت خریداران را به آسان‌ترین شیوه فراهم کرده است.

علاوه بر این، در این سایت شگفت‌انگیز، در پنل‌های خریداران و فروشندگان امکاناتی همچون قیمت لحظه‌ای تمام ارزها، شاخص بورس، نرخ برابری ارز، قیمت جهانی و داخلی طلا، نقره، نفت و دیگر عوامل تأثیرگذار اقتصادی به‌صورت رایگان قابل‌ رؤیت است. راندنو در تلاش است ارتباط میان خریداران و فروشندگان را نزدیک‌تر و آسان‌تر کند. امروز نزدیک به بیش از ۱۰ هزار کالا در سایت راندنو قیمت‌گذاری شده و خریداران می‌توانند علاوه بر قیمت، مشخصات فنی دقیق کالاها را نیز نظاره کنند. همچنین لیست فروشندگان بر اساس تفکیک موضوع کاری آن‌ها برای خریداران به نمایش گذاشته‌ شده است.

سایت راندنو، پلتفرمی رایگان برای خریداران و فروشندگان

در راندنو فروشندگان نیز با بازدید روزانه هزاران خریدار، استعلام‌های خرید آن‌ها را بدون واسطه دریافت کرده، قیمت داده و فروش خود را افزایش می‌دهند. بدین ترتیب راندنو فضای کسب‌وکار را با شرط ارائه بهترین کیفیت و کمیت به خریداران، بهبود می‌بخشد. از طرفی، با توجه به نیاز شدید کشور به تولید اعم از تولیدات کارگاهی کوچک و یا تولیدات بزرگ کارخانه‌ای، راندنو امکان دیده شدن تولیدکنندگان کوچک و بزرگ و معرفی آن‌ها به فروشندگان و خریداران نهائی را نیز فراهم می‌نماید که این امر موجب رونق هرچه بیشتر تولید ملی، کسب‌وکار و سفارشات داخلی می‌شود.

راندنو با تخصیص پنل به فروشندگان و خریداران، یکی از بهترین پلتفرم‌هایی است که تولیدکنندگان را به فروشندگان و فروشندگان را به خریداران نهایی معرفی می‌کند. برای بازدید از این سایت به آدرس www.randeno.com مراجعه نمایید، همچنین می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۴۰۵۰۲۱ به‌صورت شبانه‌روزی با کارشناسان تیم پشتیبانی راندنو حتی در ایام تعطیل در تماس باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا