حجم بالای تردد در عوارضی آزاد راه تهران ـ قم + تصاویر


حجم بالای تردد در عوارضی آزاد راه تهران ـ قم + تصاویر

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های 11 استان و ترافیک سنگین در آزادراه تهران-قم محدوده عوارضی اول خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هم‌اکنون در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان بوده و قطعه ۴ آزادراه تهران-شمال (چالوس-مرزن آباد) و بالعکس تا اطلاع بعدی مسدود است.

محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

*آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران-قم محدوده عوارضی اول

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های مازندران، گیلان، همدان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و بوشهر خبر داده است.

بی‌توجهی برخی از مردم به هشدار‌ها / حجم بالای تردد وسایل‌نقلیه در عوارضی آزاد راه تهران ـ قم
بررسی تصاویر دوربین‌های نظارتی مرکز مدیریت راه‌های کشور نشان می‌دهد که در محدوده مذکور حجم تردد خودرو‌ها زیاد است و برخی به هشدار‌ها درباره عدم سفر توجه نکردند.

به گزارش تسنیم، صبح امروز تصاویری از ترافیک سنگین در آزادراه تهران ـ قم محدوده عوارضی منتشر شد.

بعد از انتشار این تصاویر پلیس راه ترافیک در محور‌های مواصلاتی کشور را روان گزارش و اعلام کرد که تصاویر منتشر شده از ترافیک سنگین در آزادراه تهران ـ قم مربوط به گذشته است.

حجم بالای تردد در عوارضی آزاد راه تهران ـ قم + تصاویر

البته بررسی این تصاویر دوربین‌های نظارتی مرکز مدیریت راه‌های کشور نشان می‌دهد که در محدوده مذکور حجم تردد خودرو‌ها زیاد است.

با توجه به تصاویر موجود می‌توان گفت مردم توصیه‌ها برای عدم پرهیز از سفر را جدی نگرفته‌اند و آنچنان که باید و شاید مبادی ورودی و خروجی شهر‌های مربوط توسط مسئولان ذی‌ربط کنترل نشده است و همین موضوع ممکن است باعث تشدید نگرانی مسئولان درباره افزایش انتقال ویروس کرونا با انجام سفر‌های نوروزی شود.

حجم بالای تردد در عوارضی آزاد راه تهران ـ قم + تصاویر

یکی از انتقادات مسئولان و شهروندان، شهر‌هایی که کانون بحران کرونا هستند این بود که چرا مسئولان اجازه می‌دهند خودرو‌ها از شهر‌های مبداء حرکت کرده و زمانی که در حال ورود به شهر‌های آلوده و درگیر کرونا هستند سعی می‌کنند جلوی آن‌ها را بگیرند در حالی که راه‌حل منطقی و اصولی این است که از همان ابتدا اجازه خروج خودرو‌ها از شهر‌ها و حرکت به سمت شهر‌های درگیر کرونا را ندهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی