آموزش ساخت اپل آیدی ؛ چگونه می‌توانیم اکانت اپل آیدی بسازیم؟


مطلب آموزش ساخت اپل آیدی ؛ چگونه می‌توانیم اکانت اپل آیدی بسازیم؟ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ ساکنان اکوسیستم اپل اکانت اختصاصی خود را دارند و می‌توانند از یک اکانت روی همه دستگاه‌هایشان استفاده کنید. در این مطلب به آموزش ساخت اپل آیدی پرداخته‌ایم....

ساکنان اکوسیستم اپل اکانت اختصاصی خود را دارند و می‌توانند از یک اکانت روی همه دستگاه‌هایشان استفاده کنید. در این مطلب به آموزش ساخت اپل آیدی پرداخته‌ایم.

اگر از خدمات اپل استفاده می‌کنید، یک اکانت اپل آیدی دارید و نیازی نیست که حساب جدیدی بسازید. با مطالعه این مقاله یاد می‌گیرید که وارد اکانت خود شوید و آن را مدیریت و محافظت کنید. اگر مطمئن نیستید که اکانت اپل آیدی دارید یا خیر، نام یا آدرس خود را در صفحه لینک https://iforgot.apple.com/appleid#! section=appleid وارد کنید.

اپل آیدی اکانتی است که شما می‌توانید از آن برای داشتن دسترسی به خدماتی مانند آی کلود، اپ استور، آی تیونز استور، اپل موزیک و سایر سرویس‌های اپل استفاده کنید. این اکانت از شما یک آدرس ایمیل و رمز برای وارد شدن می‌خواهد و همه جزئیات امنیتی، پرداختی و تماسی شما را در رابطه با استفاده از خدمات اپل در اختیارتان می‌گذارد.

آموزش ساخت اپل آیدی

مهم نیست که حساب اپل آیدی خود را کجا ساخته‌اید، ولی باید به یاد داشته باشید که همیشه از یک حساب برای استفاده از سرویس‌های کوپرتینو استفاده کنید تا بتوانید با یک رمز و اکانت به همه چی دسترسی داشته باشید و همه چی را مدیریت کنید. در ادامه به آموزش ساخت اپل آیدی پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

آموزش ساخت اپل آیدی ؛ چگونه می‌توانیم اکانت اپل آیدی بسازیم؟

آموزش ساخت اپل آیدی با آیفون، آیپد و آیپاد تاچ

در هنگام تنظیم و پیکره بندی یک آیفون، آیپد و آیپاد تاچ از شما خواسته می‌شود که رمز اپل آیدی خود را وارد کنید. اگر حساب اپل آیدی ندارید، می‌توانید در هنگام تنظیم دستگاهتان یک حساب بسازید. این بخش از مقاله به آموزش ساخت اپل آیدی در دستگاه‌های IOS اختصاص دارد.

کوپرتینو در سال ۲۰۲۰ :

بهترین گوشی های 2020 اپل بهترین مک بوک های 2020 کوپرتینو

البته اپل این امکان را هم فراهم کرده است که کاربرانش بعدا از طریق اپ استور این اکانت را برای خود بسازند. برای ساختن اپل آیدی در هنگام تنظیم یک دستگاه باید مراحل زیر را طی کنید:

آموزش ساخت اپل آیدی ؛ چگونه می‌توانیم اکانت اپل آیدی بسازیم؟

گزینه Forgot password یا don’t have an Apple ID را لمس کنید. گزینه Create a Free Apple ID را لمس نمایید. تاریخ تولد و نام خود را وارد و گزینه Next را لمس کنید. گزینه Use your current email address یا Get a free iCloud email address را لمس کنید.

برای ساختن اپل آیدی با استفاده از نرم افزار اپ استور دستگاهتان باید مراحل زیر را طی کنید:

آموزش ساخت اپل آیدی ؛ چگونه می‌توانیم اکانت اپل آیدی بسازیم؟

برنامه اپ استور را باز و عکس پروفایلتان را لمس کنید. گزینه Create New Apple ID را لمس کنید. اگر این گزینه را نمی‌بینید، از سرویس آی کلود خارج شوید. ایمیل، رمز و کشور یا ناحیه مطابق با آدرس پرداخت خود را وارد کنید. آدرس ایمیلی که در این مرحله وارد می‌کنید، اپل آیدی جدید شما خواهد بود. قسمت‌های Terms and Conditions و Apple Privacy Policy را بخوانید و سپس گزینه Agree to Terms and Conditions و Next را لمس کنید. نام و تاریخ تولد خود را وارد کنید و در صورت تمایل برای دریافت اشتراک Apple Updates ثبت نام کنید. این سرویس شما را نسبت به جدیدترین اخبار، نرم افزار، محصولات و خدمات اپل مطلع می‌کند. سپس گزینه Next را لمس کنید. اطلاعات اعتباری و پرداختی خود را وارد و گزینه Next را لمس کنید. همچنین می‌توانید گزینه None را لمس کنید. اگر گزینه None در اختیار شما گذاشته نشده است یا نمی‌توانید آن را انتخاب کنید، می‌توانید از پروسه اعمال تنظیمات خارج شوید و پس از کسب اطلاعات لازم و یادگیری نحوه اعمال تنظیمات این روند را ادامه دهید. از نظر هزینه نگران نباشید، زیرا تا زمانی که خرید نکنید هزینه‌ای برای شما اعمال نمی‌شود. همچنین می‌توانید بعدا اطلاعات پرداخت خود را تغییر دهید یا پاک کنید. شماره تلفن خود را تایید کنید. این اقدام به شما کمک می‌کند تا در مواقع لازم هویت خود را تایید و حسابتان را بازیابی کنید. گزینه Next را لمس کنید. ایمیل خود را چک و مراحل قید شده در ایمیل تاییدیه اپل را دنبال کنید.

بعد از تست کردن آدرس ایمیلتان می‌توانید با اپل آیدی خود وارد آی تیونز استور، اپ استور و سایر خدمات اپل مانند آی کلود شوید.

بهترین گوشی های جهان در سال ۲۰۲۰ در تکراتو:

بهترین گوشی های 2020 سامسونگ جدیدترین و بهترین گوشی های 2020 شیائومی بهترین گوشی های 2020 آنر بهترین گوشی های 2020 هواوی

آموزش ساخت اپل آیدی با کامپیوتر

شما می‌توانید با کامپیوتر مک خود از طریق اپ استور حساب اپل آیدی بسازید. در ادامه با آموزش ساخت اپل آیدی با کامپیوتر همراه باشید. اگر از یک رایانه ویندوزی استفاده می‌کنید، می‌توانید با استفاده از یک نرم افزار آی تیونز طراحی شده برای سیستم عامل ویندوز حساب اپل آیدی بسازید. اگر نرم افزار آی تیونز ویندوز ندارید، می‌توانید از طریق وب حساب اپل آیدی بسازید.

برای ساختن اپل آیدی با استفاده از کامپیوتر مک باید مراحل زیر را طی کنید:

آموزش ساخت اپل آیدی ؛ چگونه می‌توانیم اکانت اپل آیدی بسازیم؟

نرم افزار اپ استور را باز کنید. ابتدا روی گزینه Sign in و سپس روی گزینه Create Apple ID کلیک کنید. اگر که گزینه Create Apple ID را نمی‌بینید، باید از سرویس آی کلود خارج شوید. قسمت Terms and Conditions را مطالعه کنید و تیک گزینه تایید آن را بزنید. فرم ساختن اپل آیدی جدید را پر کنید. آدرس ایمیلی که وارد می‌کنید، اپل آیدی جدید شما خواهد بود. بعد از پر کردن فرم روی گزینه Continue کلیک کنید. اگر ایمیلی با مضمون مرتبط بودن آدرس ایمیلتان به یک حساب اپل آیدی ظاهر شد، دستورالعمل‌های ارائه شده را دنبال کنید تا بتوانید از حساب اپل آیدی موجود استفاده نمایید. اطلاعات اعتباری و پرداخت خود را وارد و روی گزینه Continue کلیک کنید. همچنین می‌توانید گزینه None را لمس کنید. اگر گزینه None در اختیار شما گذاشته نشده است یا نمی‌توانید آن را انتخاب کنید، می‌توانید از پروسه اعمال تنظیمات خارج شوید و پس از کسب اطلاعات لازم و یادگیری نحوه اعمال تنظیمات این روند را ادامه دهید. از نظر هزینه نگران نباشید، زیرا تا زمانی که خرید نکنید هزینه‌ای برای شما اعمال نمی‌شود. همچنین می‌توانید بعدا اطلاعات پرداخت خود را تغییر دهید یا پاک کنید. وارد صندوق پست الکترونیکی خود شوید و ایمیل تاییدیه اپل را باز و مراحل آن را دنبال کنید تا آدرس ایمیلتان تایید شود.

بعد از تست کردن آدرس ایمیلتان می‌توانید با اپل آیدی خود وارد آی تیونز استور، اپ استور و سایر خدمات اپل مانند آی کلود شوید. برای ساختن اپل آیدی با استفاده از یک رایانه ویندوزی باید مراحل زیر را طی کنید:

نرم افزار آی تیونز ویندوز را باز کنید. باید جدیدترین نسخه این نرم افزار را داشته باشید. از منوی بالای پنجره کامپیوتر یا پنجره نرم افزار آی تیونز گزینه Account > Sign In را انتخاب و سپس روی گزینه Create New Apple ID کلیک کنید. قسمت Terms and Conditions و Apple Privacy Policy را مطالعه و تایید کنید. فرم ساختن حساب اپل آیدی جدید را پر کنید. آدرس ایمیلی که وارد می‌کنید، اپل آیدی جدید شما خواهد بود. این فرم سوالاتی را نیز برای حفظ امنیت شما در خود دارد. بعد از این که فرم را پر کردید، روی گزینه Continue کلیک کنید. اگر ایمیلی با مضمون مرتبط بودن آدرس ایمیلتان به یک اپل آیدی ظاهر شد، دستورالعمل‌های ارائه شده را دنبال کنید تا بتوانید از حساب اپل آیدی موجود استفاده نمایید. اطلاعات اعتباری و پرداخت خود را وارد و روی گزینه Continue کلیک کنید. همچنین می‌توانید گزینه None را لمس کنید. اگر گزینه None در اختیار شما گذاشته نشده است یا نمی‌توانید آن را انتخاب کنید، می‌توانید از پروسه اعمال تنظیمات خارج شوید و پس از کسب اطلاعات لازم و یادگیری نحوه اعمال تنظیمات این روند را ادامه دهید. از نظر هزینه نگران نباشید، زیرا تا زمانی که خرید نکنید هزینه‌ای برای شما اعمال نمی‌شود. همچنین می‌توانید بعدا اطلاعات پرداخت خود را تغییر دهید یا پاک کنید. وارد صندوق پست الکترونیکی خود شوید و ایمیل تاییدیه اپل را باز و مراحل آن را دنبال کنید تا آدرس ایمیلتان تایید شود.

آموزش ساخت اپل آیدی با یک دستگاه دیگر

آموزش ساخت اپل آیدی ؛ چگونه می‌توانیم اکانت اپل آیدی بسازیم؟

برای ساخت اپل آیدی با یک اپل تی وی، دستگاه اندروید، تلویزیون هوشمند یا دستگاه استریم کننده می‌توانید با دنبال کردن مراحل نمایش داده شده روی نمایشگر دستگاه و وارد کردن یک روش پرداختی، نام کامل، تاریخ تولد، آدرس ایمیل و شماره تلفنتان حساب اپل آیدی بسازید.

برای دریافت اشتراک از سرویس‌های اپل مانند اپل موزیک و اپل تی وی پلاس و برای دریافت نرم افزار اپل تی وی به این حساب نیاز دارید. اگر می‌خواهید نرم افزار اپل تی وی را روی تلویزیون هوشمندتان پیکره بندی کنید و به یک حساب اپل آیدی نیاز دارید، باید به آدرس activate.apple.com بروید.

اگر با مشکلی مواجه شدید، برای ساخت حساب اپل آیدی از طریق وب مراحل زیر را دنبال کنید:

به صفحه حساب اپل آیدی بروید و روی گزینه Create your Apple ID کلیک کنید. نام، تاریخ تولد، ایمیل، رمز و کشور یا ناحیه مطابق با آدرس پرداخت خود را وارد کنید. آدرس ایمیلی که در این مرحله وارد می‌کنید، اپل آیدی جدید شما خواهد بود. سوالات امنیتی مورد نظرتان را انتخاب و در صورت تمایل برای دریافت اشتراک Apple Updates ثبت نام کنید. این سرویس شما را نسبت به جدیدترین اخبار، نرم افزار، محصولات و خدمات اپل مطلع می‌کند. روی گزینه Continue کلیک کنید. بعد از ساختن اپل آیدی خود از طریق وب می‌توانید برای دریافت بالاترین حد امنیتی اپل (تایید هویت دو مرحله‌ای) اقدام کنید. بعد از تایید آدرس ایمیلتان می‌توانید از اپل آیدی جدیدتان برای ورود به آی تینوز استور و سایر خدمات اپل مانند آی کلود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نحوه انتقال فایل به آیفون آموزش باز کردن فایل XPS در ویندوز 10 و مک بهترین گوشی های گیمینگ در سال 2020 بهترین صفحه نمایش گوشی در سال 2020

.

منبع: support.apple

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید