کمپین هر دانش‌آموز یک سفیر سلامت در استان اردبیل ایجاد شد


کمپین  هر دانش‌آموز یک سفیر سلامت  در استان اردبیل ایجاد شد

اردبیل - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: کمپینی با حضور 250 هزار نفر از دانش‌آموزان استان با عنوان هر دانش‌آموز آموز یک سفیر سلامت برای کنترل و پیشگیری ویروس کرونا تشکیل شده است.

منصور صاحب روز پنجشنبه با اشاره به حضور ۳۳ هزار دانش‌آموز با عنوان سفیران سلامت در مدارس استان اظهارداشت: این کمپین با هدف تحقق شعارهای "نه به سفر، نه به دید و بازدید و برای سالم ماندن در خانه می‌مانیم" تشکیل شده است.

وی همچنین به راه‌اندازی سامانه http://iec.behdasht.gov.ir/ از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان استان می‌توانند با مراجعه به این سایت و عضویت در آن، با توجه به سلایق خود و در حوزه‌های مختلف آثار خود در زمینه‌های مختلف از جمله نقاشی، عکاسی و دلنوشته را در این سامانه بارگذاری کنند و به بهترین اثر از سوی وزارت بهداشت و درمان و همچنین آموزش و پرورش استان هدایای نفیسی اعطا خواهد شد.

او از دانش‌آموزان استان خواست تا در شرایط فعلی بعنوان یک سفیر سلامت مانع سفر خانواده خود شوند و با توجیه خانواده‌ها تبریکات عید خود را از طریق فضاهای مجازی و تلفنی ارسال نمایند.

وی خانه را بهترین و امن‌ترین مکان برای مصون ماندن در مقابل این ویروس ذکر کرد.

وی از دانش‌آموزان و اولیا خواست با مراجعه به سامانه استانی مدیریت کیفیت آموزش در سایت اطلاع‌رسانی اداره کل از آموزش‌هایی که در این سامانه توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل تهیه گردیده، بهره‌مند شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا