شیائومی آپدیت اندروید 10 برای تلفن Mi A3 را برای بار دوم و به منظور حل مشکلات منتشر کرد


شیائومی آپدیت اندروید 10 برای تلفن Mi A3 را برای بار دوم و به منظور حل مشکلات منتشر کرد

شرکت شیائومی در ابتدای ماه جاری میلادی آپدیت اندروید 10 را برای اسمارت‌فون Mi A3 منتشر کرده بود. اما این شرکت به دلیل مشکلاتی از قبیل عملکرد ضعیف سنسور اثرانگشت و سایر باگ‌ها که در این آپدیت به وجود آمده بودند، مجبور به انتشار یک بروزرسانی جدید برای تلفن Mi A3 شد. به نظر می‌رسد که شیائومی مشکلات مذکور در آپدیت اندروید 10 تلفن Mi A3 را حل کرده...

شرکت شیائومی در ابتدای ماه جاری میلادی آپدیت اندروید 10 را برای اسمارت‌فون Mi A3 منتشر کرده بود. اما این شرکت به دلیل مشکلاتی از قبیل عملکرد ضعیف سنسور اثرانگشت و سایر باگ‌ها که در این آپدیت به وجود آمده بودند، مجبور به انتشار یک بروزرسانی جدید برای تلفن Mi A3 شد.

شیائومی آپدیت اندروید 10 برای تلفن Mi A3 را برای بار دوم و به منظور حل مشکلات منتشر کرد

به نظر می‌رسد که شیائومی مشکلات مذکور در آپدیت اندروید 10 تلفن Mi A3 را حل کرده است. زیرا کاربران گزارش داده‌اند که عملکرد سیستم‌عامل در این بروزرسانی به پایداری رسیده است. آپدیت OTA برای اسمارت‌فون شیائومی با حجم 1.37 گیگابایت عرضه شده است، اما در صورتی که شما این آپدیت را قبلا نصب کرده باشید، فقط یک پچ 30 مگابایتی را دانلود می‌کنید تا مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تلفن حل شوند. پچ امنیتی ماه مارس نیز به همراه آپدیت جدید شیائومی عرضه شده است.

از مهم‌ترین و جدیدترین قابلیت‌های اندروید 10 می‌توان به حالت تاریک سراسری سیستم، ژست‌های حرکتی جدید و بهبود قابلیت‌های مربوط به حریم شخصی اشاره کرد. عرضه این آپدیت در حال حاضر فقط به کشورهای هندوستان و برزیل محدود شده است و انتظار می‌رود که طی هفته‌های آتی در مناطق بیشتری از جهان در دسترس قرار بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 30 فروردین + دانلود غزل حافظ