با 8 مورد از فیلم های جذاب در حوزه رباتیک آشنا شوید


با 8 مورد از فیلم های جذاب در حوزه رباتیک آشنا شوید

رسانه کلیک – در این مطلب قصد داریم تا شما را با برترین فیلم ها در حوزه رباتیک آشنا کنیم که عمدتا محصول سال های اخیر هستند. دنیای رباتیک آنقدر زیبا و شگفت انگیز است که علاوه بر دانشمندان، ذهن فیلمسازان جهان را نیز به خود مشغول کرده است. این امر موجب شده تا طی […] نوشته با 8 مورد از فیلم های جذاب در حوزه رباتیک آشنا شوید اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – در این مطلب قصد داریم تا شما را با برترین فیلم ها در حوزه رباتیک آشنا کنیم که عمدتا محصول سال های اخیر هستند.

دنیای رباتیک آنقدر زیبا و شگفت انگیز است که علاوه بر دانشمندان، ذهن فیلمسازان جهان را نیز به خود مشغول کرده است. این امر موجب شده تا طی چند دهه اخیرهای جذاب و فوق العاده ای به روی پرده سینماها برود. در ادامه به معرفی چند مورد از فیلم های نام آشنا در حوزه رباتیک پرداخته ایم که عمدتا در سال های اخیر اکران شده اند.

Big Hero 6 (2014)

با 8 مورد از فیلم های جذاب در حوزه رباتیک آشنا شویدنخستین فیلم موجود در فهرست ما، انیمیشن زیبا و دیدنی Big Hero 6 است. چند جوان با استعداد و خلاق در کنار یکدیگر آمده اند تا با هم فکری و ارتقای ربات های خود، به جنگ شخصیت شرور داستان بروند. ربات اصلی و بسیار دوست داشتنی فیلم، بیمکس نام دارد.

RoboCop (2014)

با 8 مورد از فیلم های جذاب در حوزه رباتیک آشنا شویدپلیس آهنی در واقع بازسازی شده یک فیلم قدیمی با همین نام است. الکس مورفی یکی از افسران خبره پلیس دیترویت است که در یک عملیات مهم دچار جراحت بسیار شدیدی می شود. مورفی در نهایت در قالب یک ربات نیمه انسان به زندگی و شغل خود ادامه می دهد و مدام بین جنبه های انسانی و آهنی خود در حال کشمکش است.

Rogue One: A Star Wars Story (2016)

با 8 مورد از فیلم های جذاب در حوزه رباتیک آشنا شویدروگ وان: داستانی از جنگ ستارگان نخستین فیلم مشتق شده از سری Star Wars است و برای همین، وجود یک ربات جاسوس در آن چندان هم بیننده را غافلگیر نمی کند. این ربات با نامK-2SO شناخته می شود و علیرغم ظاهر ابتدایی و شاید پیش پا افتاده خود، شخصیت جالب توجهی دارد.

Blade Runner 2049 (2017)

با 8 مورد از فیلم های جذاب در حوزه رباتیک آشنا شویدفیلم Blade Runner 2049 حدودا 35 سال پس از قسمت قبلی ساخته شد. وقایع فیلم در زمان آینده اتفاق می افتند و اغلب ربات ها، بر خلاف آن هایی که تا اینجا معرفی کردیم، به لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با انسان ندارند.

Ghost in the Shell (2017)

با 8 مورد از فیلم های جذاب در حوزه رباتیک آشنا شویدشبح درون پوسته یکی دیگر از فیلم های جذاب در حوزه رباتیک بوده و در واقع بازآفرینی یک مانگای ژاپنی قدیمی و بسیار پرطرفدار به همین نام است. قهرمان داستان یک مامور زن سایبورگ بوده که باید ربات ها و مجرمین خطرناکی را از سر راه کنار بزند.

A.X.L (2018)

با 8 مورد از فیلم های جذاب در حوزه رباتیک آشنا شویدA.X.L یک سگ رباتی بوده که در واقع برای حفاظت از سربازان فردا طراحی شده است. اما فناوری که برای ساخت آن به کار رفته، می تواند برای مقاصد شوم نیز استفاده شود و نتایج فاجعه باری را به همراه داشته باشد. در این فیلم می بینیم که A.X.L چگونه به جوانی به نام مایلز خو می گیرد.

Transformers: Bumblebee (2018)

با 8 مورد از فیلم های جذاب در حوزه رباتیک آشنا شویدبه یکی از مهیج ترین فیلم های نسبتا جدید در حوزه رباتیک رسیدیم. بامبلبی جدیدترین قسمت از سری Transformers است که جلوه های ویژه آن مانند همیشه مخاطب را بر سر جا میخکوب می کند. صحنه تغییر شخصیت ها از اتومبیل به ربات های جنگجو در نوع خود واقعا بی نظیر است.

I AM Mother (2019)

با 8 مورد از فیلم های جذاب در حوزه رباتیک آشنا شویدحیات بشر در معرض نابودی قرار دارد و در این میان، دختر بچه ای به وسیله یک ربات بزرگ می شود تا بدین ترتیب از وقوع این پدیده جلوگیری شود. اما با ورود یک غریبه مرموز، کل نقشه به سوی نابودی پیش می رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی