استاندار سمنان در پیام نوروزی خواستار ماندن مردم در خانه‌ها شد


استاندار سمنان در پیام نوروزی خواستار ماندن مردم در خانه‌ها شد

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان در پیامی فرا رسیدن نوروز 1399 را تبریک گفت و خواستار ماندن مردم در خانه برای حفاظت از خانواده در برابر ویروس کرونا و یاریگری کادر درمانی شد.

علیرضا آشناگر روز جمعه در پیام خود آورده است: آغاز سال نو و بهار طبیعت و فرا رسیدن نوروز باستانی را به پیشگاه مردم شریف استان سمنان تبریک و تهنیت می گویم. بی تردید سال ۱۳۹۸ ، سالی سخت برای ملت عزیز ایران بود و اینجانب با عنایت به تلخی آن حوادث ، دیگر بار آنها را مرور نخواهم کرد ، اما یادمان باشد که در عین سختی ها ، مردم ما با اتحاد ، انسجام، همبستگی ، نوع دوستی و حضور بسیار معنادار و حماسی خود در تمام صحنه های حساس کشور ، تابلویی زیبا از مقاومت و ایستادگی را به نمایش گذاشتند.

وی افزوده است: مردم ایران در روزهای پایانی سال و حتی در همین لحظه در جدال با ویروسی ناخوانده بنام کرونا می باشند که برخی از هموطنان ارجمند ما را تحت تاثیر قرار داده است و خوشبختانه کادر پزشکی و درمانی و بویژه پرستاران استان به همراه مسئولین استانی و برادران عزیز ما در سپاه ، ارتش و نیروی انتطامی و تشکل های مردمی و خیران ، بلافاصله در کنار مردم قرار گرفته و توانسته ایم آمادگی لازم را پیدا کرده و به یاری بیمارانمان بشتابیم. خدا را شاکرم که به پیشگاه شما مردم عزیز عرضه بدارم که تعداد بهبود یافتگان ما از این بیماری از مرز ۷۰ درصد گذشته است ، اما کماکان بدلیل موقعیت جغرافیایی استان ، هنوز هم انتقال بیماری و انتشار این ویروس هشدار دهنده می باشد .

آشناگر تاکید کرده است: مردم عزیز استان سمنان ، مهمترین سین سفره هفت سین شما سلامتی است و اینجانب از شما می خواهم که مراقب خود و خانواده خود باشید. بی تردید، سختی های زمستان طی خواهد شد ، پس با لبخند به استقبال بهار می رویم.

وی در پایان پیام افزوده است: برای شما مردم عزیز استان سمنان، سلامتی ، شادکامی و خوشبختی از پیشگاه خداوند سبحان مسالت کرده و از شما می خواهم در کنار سفره هفت سین ، برای آنانی که در این لحظات ، بی ادعا و گمنام، مشغول به پرستاری و درمان بیماران می باشند،دعا کنید. مجددا بر این نکته تاکید می کنم که مراقب خود بوده و با ماندن در خانه و حفاظت از خانواده ، یاریگر کادر درمانی استان سمنان باشید .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک